اکوسیستم بازی کریپتومدا (Cryptomeda) چیست؟

فهرست این مقاله
کریپتومدا (Cryptomeda) چیست؟
کریپتومدا (Cryptomeda) یک پلتفرم بازی است که روی سیستمی هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد از NFTو DeFi به دنیا عرضه شده است.
کریپتومدا (Cryptomeda) قصد دارد دنیای رمز ارز را به تجربه‌ای سرگرم‌کننده و آسان برای تمام سطوح تبدیل کند. کریپتومدا یک پلتفرم سرگرمی است که فرصت‌های زیادی برای کاربران فراهم می‌کند تا کلکسیون‌های NFT را به دست آورند و در بازار معامله کنند. این پلتفرم توس ارز بومی Cryptomeda – TECH Tokens پشتیبانی می‌شود که در این پلتفرم قابل معامله خواهد بود. در این مقاله، اطلاعاتی در مورد پروژۀCryptomeda  و توکن TECH را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
NFT و ارتباط آن با پروژۀ کریپتومدا
در حال حاضر، NFT‌ها (توکن‌های غیرقابل تعویض)  یک بخش به‌سرعت در حال رشد در دنیای رمز ارز هستند. گسترش این توکن‌های جذاب، هنرمندان را نیز جذب کرده است تا از NFT‌ها برای فروش هنر خود استفاده کنند. نقاشی‌ها، طراحی‌ها، کلکسیون‌ها و اخیراً حتی آهنگ‌ها یا آلبوم‌های موسیقی ازجمله آثاری هستند که در قالب NFTها به فروش می‌رسند. سرعت فروش و مقدار پول جمع‌آوری شده از طریق چنین آثاری، دنیا را در این صنعت شگفت‌زده کرده است. درواقع، NFT یک فناوری جدید و جذاب با ابعاد غیرقابل تصور است.
مروری بر بازار  NFT
سال 2021 به سالNFT‌ها تبدیل شد و فروش و حجم پذیرش این آثار به رکوردهای قیمتی جدید و شگفت‌انگیزی رسید. تقریباً دو سال پیش، ارزش کل فضای NFT کم‌تر از 300میلیون‌دلار بود. این عدد در سال 2020 از مرز 1میلیارددلار عبور کرد. ارزش کل فضا در حال حاضر از ۵.4 میلیارددلار فراتر رفته است. رشد این صنعت آشکار و امکانات آن بی‌حد و حصر است.
هدف توسعه‌دهندگان در کریپتومدا ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر NFT است. این پروژه نوع جدیدی از سرگرمی را به ارمغان می‌آورد و درها را برای پذیرش انبوه باز می‌کند. این سیستم به اندازه‌ای ساده است که حتی برای «مبتدیان رمزارز» قابل درک خواهد بود.
ارزیابی کریپتومدا
فناوری کریپتومدا هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. کلکسیون‌های دیجیتال در آینده‌ای نزدیک بازار بزرگی خواهند بود. به‌طور کلی، بازار NFT فضای زیادی برای رشد دارد. استفاده از توکن‌های NFT به‌زودی، بخش عادی و جدایی‌ناپذیر از زندگی ما خواهند بود. املاک، کتاب، موسیقی، آثار هنری و هر چیزی که ارزش کلکسیونی دارد، می‌تواند در این پروژه به یک اثر منحصربه‌فرد تبدیل شود و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.
ایدۀ کریپتومدا
هدف کریپتومدا ایجاد یک رویکرد ساده و سرگرم‌ کننده برای NFT است. محصول اصلی کریپتومدا مجموعه‌ای از کارت‌های کلکسیونی کمیاب است که رویدادهای قابل‌توجهی از فضای کریپتو را نشان می‌دهد و به یک داستان فانتزی تبدیل شده است. کریپتومدا در حال تلاش برای ایجاد یک سیستم جالب متشکل از کلکسیون‌های NFT است. ارز بومی کریپتومدا توکن TECH است که همزمان به‌عنوان توکن ابزار (Token Utility) و توکن حکومتی (Governance token) کار می‌کند. کاربران از رمزارز  TECH ممکن است برای استیکینگ، تریدکردن، خرید اقلام ویژه در بازی‌های موبایل، رأی‌دادن و موارد دیگر استفاده کنند. مهم‌ترین هدف کریپتومدا همکاری با اعضای خود است. آن‌ها به اعضای فعال خود پاداش می‌دهند و آن‌ها را در گسترش اکوسیستم این پروژه مشارکت خواهند داد.
کارت‌های کلکسیونی یا Cryptomedaccollectible در کریپتومدا
در دنیای کریپتومدا، اتفاقات و شخصیت‌های فراموش نشدنی‌ای از دنیای واقعی به یک داستان فانتزی تبدیل می‌شوند. مهم‌ترین عناصر داستان روی کارت‌های کلکسیونی منحصربه‌فرد متحرک به نمایش در می‌آیند. هر مجموعه شامل چهارکارت کریپتومدا است که به‌عنوان پاداش برای معاملۀ توکن‌های TECH یا تکمیل مأموریت‌ها عمل می‌کند.
مجموعۀ کارت‌های جدید، یک‌ماه‌درمیان صادر می‌شود. برای شرکت در قرعه‌کشی حداقل مقدار توکن TECH مورد نیاز خواهد بود. جوایز NFT هفته‌ای یک‌بار برای برندگان ارسال می‌شود.
هر کارت حاوی ویژگی‌هایی است که به‌طور تصادفی تولید می‌شوند. پس از جمع‌آوری کل مجموعه (هر چهارکارت از یک مجموعۀ خاص)، امکان ادغام آن برای ایجاد کارت Revolution وجود خواهد داشت. هر چهارکارت در طول این فرآیند رایت می‌شوند که ارزش کارت‌های در گردش را افزایش می‌دهد. دارندۀ کارت Revolution تا شش‌ماه بعد ایردراپ، توکن  TECH  را دریافت می‌کند. در هر مجموعه تنها بیست‌قطعه از کارت Revolution قابل ساخت است.
مزیت اکوسیستم کریپتومدا چیست؟
مشکل فعلی بازارهای NFT وجود آثار تقلبی و جعلی است. کاربر باید بسیار مراقب باشد که گرفتار کلاهبرداری نشود. مزیت اصلی کریپتومدا حل چنین مشکلاتی است. در این پروژه، فقط کارت‌های صادر شده توسط کریپتومدا در دسترس خواهند بود. درنتیجه، می‌توان اطمینان حاصل کرد که تمام معاملات انجام شده در بازار کریپتومدا قابل اعتماد هستند.
مشارکت اعضای کریپتومدا در پروژه
یکی از ایده‌های اصلی کریپتومدا، مشارکت‌دادن اعضا در Discord برای تسهیل همکاری است. کاربران فعال این فرصت را دارند تا در آیندۀ Cryptomeda نقش داشته باشند. کاربران این امکان را دارند که هنرها، ایده‌های خود، شرکت در مسابقات و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. آن‌ها توکن‌های  TECH  را از صندوق جوایز انجمن و  NFT‌های ویژه را با فعال‌ترین کاربران جامعه به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر این، سودمندترین و فعال‌ترین اعضا این فرصت را خواهند داشت که به تیم کریپتومدا بپیوندند.
بازی NFT کریپتومدا چیست؟
بازی Cryptomeda NFT یکی دیگر از جذابیت‌های این پروژه است. توکن‌های TECH برای خرید آیتم‌های خاص درون برنامه در داخل بازی استفاده می‌شوند تا تجربۀ شما را از بازی بهبود ببخشند. در ابتدا این یک بازی موبایل ساده است. در مراحل بعدی ورژن دیگری به‌صورت یک بازی رایانه‌ای در فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. ایدۀ اصلی بازی، شامل استفاده از مهارت‌ها، استراتژی‌ها و شانس است. سیستم‌های رتبه‌بندی نیز در این بازی اجرا خواهد شد. بازیکنان برای دریافت جوایزی در قالب توکن‌های  TECH، کلکسیون‌های کارت، محصولات فیزیکی و یا سایر جوایز ویژه، مسابقه خواهند داد.
آیندۀ کریپتومدا
هدف کریپتومدا ایجاد یک پروژۀ جذاب، موفق و منحصربه‌فرد است. آن‌ها در تلاش هستند تا جامعۀ خود را راضی نگه دارند و ایده‌های جدیدی برای این پروژه پیاده‌سازی کنند. توسعه‌دهندگان این پروژه معتقدند آیندۀ کریپتومدا به چیزی که جامعه از آن‌ها می‌خواهد بستگی دارد.
چگونه و از کجا توکن TECH بخریم؟
توکن TECH اکنون در شبکۀ اصلی ETH فعال است. برای خرید این توکن باید مطمئن شوید که ETH کافی در کیف‌پول خود دارید تا هزینه‌های تراکنش را پوشش دهید.
برای خرید توکن TECH ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین  (BTC)، اتریوم  (ETH)، تتر (USDT) و بایننس  (BNB)را در یک صرافی معتبر مانند بایننس خریداری کنید. سپس از طریق تبدیل ارز خود به توکن  TECH می‌توانید آن را به ولت خود انتقال دهید. برخی از صرافی‌هایی که از رمز ارز  TECH پشتیبانی می‌کنند به شرح زیر هستند:

صرافی بایننس (Binance)؛
صرافی یونی‌سواپ ورژن ۲ (Uniswap (V2))؛
صرافی MEXC؛
صرافی کوییک‌سواپ (QuickSwap).

سخن پایانی
کریپتومدا (Cryptomeda) یک پلتفرم بازی روی یک سیستم هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد متشکل از NFTو DeFi است. هدف این پروژه تبدیل‌کردن دنیای رمز ارز به تجربه‌ای سرگرم‌کننده و آسان برای تمام سطوح است. درواقع، کریپتومدا یک پلتفرم سرگرمی است که فرصت‌های زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند تا کلکسیون‌های NFT به دست آورند و آن‌ها را برای کسب سود در بازار معامله کنند. مزیت اصلی کریپتومدا جلوگیری از انتشار آثار تقلبی است. در این پروژه، فقط کارت‌های صادر شده توسط کریپتومدا در دسترس خواهند بود. درنتیجه، می‌توان اطمینان حاصل کرد که تمام معاملات انجام شده در بازار کریپتومدا قابل اعتماد هستند.
سؤالات متداول
۱. کریپتومدا (Cryptomeda) چیست؟
کریپتومدا (Cryptomeda) یک پلتفرم بازی است که روی یک سیستم هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد از NFTو DeFi به دنیا عرضه شده است.
۲. ارتباط NFT با پروژۀ کریپتومدا چیست؟
هدف توسعه‌دهندگان در کریپتومدا ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر NFT است.
۴. بازی NFT کریپتومدا چیست؟
بازی NFT کریپتومدا یکی دیگر از جذابیت‌های این پروژه است. توکن‌های TECH برای خرید آیتم‌های خاص درون برنامه در داخل بازی استفاده می‌شوند تا تجربۀ شما را از بازی بهبود ببخشند. این بازی به‌صورت موبایلی و یا بازی رایانه‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
۵. کارت‌های کلکسیونی در کریپتومدا چیست؟
در دنیای کریپتومدا اتفاقات و شخصیت‌های فراموش نشدنی از دنیای واقعی به یک داستان فانتزی تبدیل می‌شوند. مهم‌ترین عناصر داستان روی کارت‌های کلکسیونی منحصربه‌فرد متحرک به نمایش در می‌آیند. هر مجموعه شامل چهارکارت کریپتومدا است که به‌عنوان پاداش برای معاملۀ توکن‌های TECH یا تکمیل مأموریت‌ها عمل می‌کند.
۶. چگونه توکن TECH بخریم؟
برای خرید توکن TECH ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین  (BTC)، اتریوم  (ETH)، تتر     (USDT) و بایننس  (BNB)را در یک صرافی معتبر مانند بایننس خریداری کنید. سپس، از طریق تبدیل ارز خود به توکن  TECH آن را به ولت خود انتقال دهید.
 

توجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *