رمز ارز پاریس سن ژرمن چیست؟ + ویژگی های توکن هواداری PSG

رمز ارز پاریس سن ژرمن (PSG) توکن هواداری و یک توکن کاربردی‌ است که با استفاده از برنامه و خدمات Socios، سهمی نمادین را از نفوذ بر تصمیمات باشگاه به هواداران باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن (Paris Saint-Germain F.C) می‌دهد.
Socios پلتفرم مشارکت طرفداران تیم‌های ورزشی است که مبتنی بر بلاک‌چین برای سازمان‌های ورزشی و سرگرمی می‌باشد و توسط Chiliz طراحی شده است.
اگر از طرفداران فوتبال هستید، وقت آن رسیده تا در مورد PSG Fan Token که دنیای ورزش را متحول کرده بیش‌تر بدانید.
این توکن به‌عنوان کلید عضویت عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد برای پاداش‌های انحصاری، شناخت باشگاه و موارد دیگر رقابت کنند. افرادی که توکن‌های PSG را در اختیار دارند، می‌توانند از طریق قرارداد هوشمند در نظرسنجی‌های مختلف «تصمیم‌گیری هواداران» منتشرشده توسط پاریس سن ژرمن شرکت کنند. پاریس سن‌ژرمن باید طبق قرارداد و نتایج نظرسنجی عمل کند. سرمایه‌گذاران توکن‌های PSG می‌توانند با پلتفرم Socios تعامل داشته باشند. این تعامل به‌صورت رأی‌دادن در نظرسنجی‌ها، رقابت در مسابقات و آزمون‌ها، ارتباط/ چت‌کردن با کاربران و مواردی از این قبیل خواهد بود. اعضای باشگاه همچنین کاندید دریافت جوایز زیر هستند:

بلیط‌های مسابقه؛
پیشنهادات بازگشت نقدی از فروشگاه‌های آنلاین رسمی؛
پاداش‌هایی که از طریق برنامه‌های CHZ در اختیار هواداران قرار می‌گیرد؛
ارزهای دیجیتال رایگان؛
NFT‌های مخصوص باشگاه؛
استفاده از توکن‌های PSG برای بازخرید کالاها و خدمات VIP؛
استفاده از توکن‌های پاریس سن‌ژرمن برای دریافت کلکسیون‌های خالص؛
Gamified Utility (NFT برای بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین).

تاریخچۀ رمز ارز پاریس سن‌ژرمن
باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن یکی از پیشگامان اولیه در معرفی فن‌توکن‌ها (Fan Tokens) به هواداران خود است. این تیم در آگوست 2021، زمانی که ستارۀ فوتبال، لیونل مسی، باشگاه بارسلونا را ترک کرد و به پاریس سن ژرمن پیوست، به افزایش آگاهی دربارۀ فن‌توکن‌ها به سطح جدیدی کمک کرد. بستۀ خوشامدگویی چند‌ میلیون دلاری او شامل توکن‌های طرفداران PSG بود که باعث شد طرفداران در سراسر جهان دربارۀ این رمز ارز ورزشی کنجکاو شوند.
حتی با وجود اینکه صدها باشگاه ورزشی از آن زمان تاکنون فن‌توکن‌های خود را منتشر کرده‌اند، پاریس سن‌ژرمن یکی از پنج تیم برتر از نظر حجم فروش فن‌توکن‌های خود است.

هدف رمز ارز PSG چیست؟
PSG نماد توکن هواداران پاریس سن‌ژرمن است و به افرادی که این توکن‌ها را در اختیار دارند طیف وسیعی از مزایا از جمله بلیط‌های VIP و کالاهای مختلف اعطا می‌کند. افرادی که توکن‌های PSG را خریداری می‌کنند برای فعالیت خود در برنامه Socios.com پاداش می‌گیرند و شانس آن‌ها را برای برنده شدن کالاها و جوایز افزایش می‌یابد.
فن‌توکن‌های PSG همچنین به کاربران این امکان را می‌دهند تا در مورد تصمیمات باشگاه رأی دهند. این‌گونه است که هواداران راهی برای بیان نظرات خود خواهند داشت. این رأی‌گیری در مورد انتخاب بهترین بازی دفاعی فصل گرفته تا پیامی الهام‌بخش برای روز مسابقه خواهد بود. در جولای 2021، خریداران فن‌توکن‌های PSG حتی این فرصت را داشتند که در مورد جلد نسخۀ FIFA 22 نظر خود را بیان کنند. در ادامه، در مورد کاربردهای توکن‌های PSG بیش‌تر توضیح می‌دهیم.
کاربردهای رمز ارز پاریس سن‌ژرمن (PSG) چیست؟
PSG یک توکن کاربردی در Chiliz Chain و یک زنجیرۀ جانبی ساخته‌شده روی بلاک‌چین اتریوم (Ethereum) است. کاربرد‌های PSG عمدتاً شامل موارد زیر است:

حاکمیت: افرادی که رمز ارز پاریس سن‌ژرمن را در اختیار دارند می‌توانند از طریق قرارداد هوشمند در نظرسنجی‌های مختلف «تصمیم‌گیری هواداران» که توسط پاریس سن ژرمن منتشر شده است شرکت کنند.
جوایز: سرمایه‌گذاران توکن‌های PSG می‌توانند از تعاملات در Socios جوایزی کسب کنند.
شرط‌بندی: در آینده، PSG می‌تواند برای کسب جوایز Non-Fungible Token (NFT) شرط‌بندی شود.

رمز ارز PSG چگونه کار می‌کند؟
در ژانویۀ 2020، پاریس سن ژرمن یکی از اولین تیم‌های ورزشی بود که در  Socios.com یک فن‌توکن ایجاد کرد. برای خرید توکن‌های PSG، ابتدا باید رمز ارز Chiliz (CHZ) را با استفاده از برنامۀ  Socios.com خریداری کرده و سپس CHZ‌های خود را با توکن‌های PSG مبادله کنید.
همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، دارندگان PSG با استفاده از برنامۀ  Socios.com به تصمیمات رسمی باشگاه رأی می‌دهند. هر رأی یک بار معتبر خواهد بود اما براساس تعداد فن‌توکن‌هایی که کاربر در اختیار دارد، اعتبار آن مشخص می‌شود. با رأی‌دادن، شرکت در آزمون‌ها و بازی‌کردن با برنامه، می‌توانید پاداش‌های مختلفی نیز دریافت کنید.
عرضه در گردش توکن‌های پاریس سن‌ژرمن چقدر است؟
مجموع عرضۀ توکن‌های PSG 20,000,000 توکن است که از این تعداد 1,288,396 توکن در ابتدا به‌صورت Fan Token بین هواداران باشگاه توزیع شد. توکن‌های باقیمانده در اختیار باشگاه پاریسن‌ژرمن هستند و می‌توان آن‌ها را با شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و بایننس لانچپول (Binance lunchpool)، پلتفرمی برای راه‌اندازی و جمع‌آوری پروژه‌های ارزهای دیجیتال، و همچنین خرید مستقیم از صرافی‌ها به دست آورد.
توکن‌های PSG که توسط خود باشگاه پاریس سن‌ژرمن نگهداری می‌شود، دارای یک برنامۀ اعطایی هشت‌ساله است. به این صورت که از ژوئن 2020، سالانه 2.500.000 توکن PSG منتشر می‌شود.
نمای کلی جامعۀ فن‌توکن پاریس سن ژرمن
Chiliz، Socios و Paris Saint-Germain به تلاش‌های خود برای ترویج و جاسازی توکن‌های PSG در استراتژی بازاریابی دیجیتال باشگاه، استراتژی تعامل جهانی با طرفداران و پروژه‌های تجارت الکترونیک ادامه خواهند داد. استراتژی‌های رشد جامعۀ فعلی برای توکن‌های PSG که توکن‌های هواداران پاریس سن‌ژرمن هستند عبارتند از:

توسعۀ نظرسنجی‌های رأی‌گیری حکومتی برای دارندگان توکن؛
ارتباط مداوم با جامعه در کانال‌های اجتماعی؛
انتشار مقالات مربوط به توکن PSG از طریق رسانه‌های اجتماعی؛
قرارداد PSG برای خرید NFT‌های انحصاری پاریس سن ژرمن؛
استفاده از بازیکنان پاریس سن‌ژرمن برای تبلیغ توکن PSG؛
ایجاد بازاریابی متقابل با پایگاه‌های دادۀ موجود مانند کلوپ‌های هواداران در سراسر جهان به‌ویژه در آسیا و آمریکای لاتین؛
راه‌اندازی تبلیغات منظم برای برنده‌شدن بلیت‌های مسابقه، پیراهن‌های امضاء‌شده و جوایز انحصاری برای دارندگان توکن؛
افزودن پشتیبانی از زبان‌های بیش‌تر در پلتفرم Socios؛
میزبانی رویدادهای مرتبط با افراد مشهور فوتبال.

مزایا و معایب توکن‌های پاریس سن‌ژرمن
خرید و سرمایه‌گذاری در توکن‌های PSG مزایا و معایبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
مزایای فن‌توکن‌های پاریس سن‌ژرمن چیست؟

رأی‌دادن هنگام تصمیم‌گیری: هواداران باشگاه فوتبال پاریس سن ژرمن می‌توانند با خرید رمز ارز PSG برای شرکت در فرآیندهای تصمیم‌گیری در مورد باشگاه شرکت کنند؛ مثلاً می‌توانند انتخاب کنند که اتوبوس تیم چه طرحی داشته باشد، روی بازوبند کاپیتانی چه چیزی نوشته شود و یا نظر خود را در مراسم اهدای جوایز باشگاه اعلام کنند.
دریافت رایگان توکن‌های PSG: پلتفرم Socios این فرصت را برای طرفداران فراهم می‌کند تا توکن‌های PSG را به‌صورت رایگان دریافت کنند. در این صورت هواداران تشویق می‌شوند تا برای یافتن توکن‌های PSG و CHZ بیش‌تر در پلتفرم فعالیت کنند.
جوایز و قرعه‌کشی: با توکن‌های PSG، کاربران می‌توانند جوایزی مانند بلیط مسابقات، ارزهای دیجیتال رایگان، پیشنهادات بازپرداخت از فروشگاه‌های آنلاین رسمی و موارد دیگر را دریافت کنند.

معایب فن‌توکن‌های پاریس سن ژرمن چیست؟

سطح بالایی از تمرکز بر توکن (عدم تمرکززدایی): تمامی تصمیمات مربوط به صدور، فروش و توزیع توکن توسط مدیریت پاریس سن‌ژرمن گرفته می‌شود.
کمبود علاقۀ سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به توکن: درحال‌حاضر، توکن PSG به‌دلیل دامنۀ محدود هنوز موردتوجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار نگرفته است.

چه چیزی PSG را منحصربه‌فرد می‌کند؟
توکن‌های PSG هم به بازیکنان و هم به طرفداران خدمت می‌کند؛ زیرا برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، افرادی که این توکن‌ها را در اختیار دارند دارای حق رأی هستند. همچنین،  PSG لزوماً به تغییرات قیمت اتریوم (ETH) یا بیت‌کوین (BTC) وابسته نیست بلکه ارزش آن براساس میزان افزایش طرفداران برای شرکت در حاکمیت توکن بالا و پایین می‌شود. همچنین، دارندگان این توکن‌ها حق دریافت NFT‌های باشگاه، ارزهای دیجیتال رایگان و بلیط‌های VIP Matchday را دارند.
با جوایزی ازجمله NFT‌های Gamified برای بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و Pure Collectibles که NFT‌های کمیاب هستند، امکان پرداخت PSG به‌منظور کسب این جوایز نیز امکان‌پذیر است.
این باشگاه قصد دارد با ارائۀ وعده‌های تبلیغاتی ازجمله برنده‌شدن پیراهن‌های امضاءشده از بازیکنان، میزبانی از رویدادهای مرتبط با بازیکنان و همچنین راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی گسترده در آمریکای لاتین و آسیا، به محبوبیت این توکن کمک کند. همۀ این اهداف زمانی ممکن می‌شود که طرفداران نقش‌های مهم تصمیم‌گیری را ایفا کنند.
تصمیمات کلیدی‌ای که دارندگان توکن‌ها حق دارند در آن‌ها شرکت کنند عبارتند از:

انتخاب نوشته روی بازوبند کاپیتان: کاپیتان همیشه یک چهرۀ الهام‌بخش برای کلوپ‌های هواداران بوده است. هواداران معمولاً در مورد تحولات باشگاه با کاپیتان در ارتباط هستند. بازوبند کاپیتانی در سال‌های اخیر برای ارسال پیام‌های الهام‌بخش برای هیجیان‌دادن به طرفداران یا حمایت از پیام‌های خاصی مانند «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» و… استفاده می‌شود. با توکن‌های PSG، طرفداران می‌توانند به نوشتۀ روی بازوبند کاپیتان رأی دهند.
آرای گل سال و سایر جوایز درون باشگاهی: دومین هدف بنیادی فن‌توکن‌ها، رأی‌دادن به گل سال، بازیکن سال و مواردی از این قبیل است. از طریق اعلام آراء، پیام هواداران به‌صورت واضح شنیده می‌شود.

تاریخچۀ قیمت توکن‌های PSG
توکن‌های PSG با قیمت حدود پنج دلار در ژوئن 2020 عرضه شدند و قیمت آن‌ها به‌سرعت در عرض دو ماه دو‌ برابر شد و به ده دلار رسید. از زمان انتشار توکن نوسانات قابل‌توجهی در قیمت آن وجود داشته است؛ به‌خصوص در روزهای قبل از امضای مسی برای PSG و پیوستن او به باشگاه پاریس سن‌ژرمن.
عملکرد باشگاه نقش مهمی در قیمت توکن PSG دارد. به‌عنوان مثال، در مارس 2021 زمانیکه تیم به مرحلۀ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد،  PSG تنها در چند روز از 10 دلار به 27 دلار رسید.
قیمت رمز ارز پاریس سن‌ژرمن تا قبل از اولین بازی نیمه‌نهایی این تیم به افزایش خود ادامه داد و در تاریخ 26 آوریل 2021 به بالاترین قیمت خود یعنی 5.604 دلار رسید. زمانی که باشگاه در بازی نیمه‌نهایی شکست خورد و نتوانست به لیگ برتر صعود کند، قیمت شروع به کاهش کرد.
در آگوست 2021، لیونل مسی به پاریس سن‌ژرمن پیوست. به‌عنوان بخشی از بستۀ خوشامدگویی، بخشی از توکن‌های PSG به او هدیه داده شدند که این عمل منجر به افزایش شدیدی در تقاضای توکن‌ها شد. قبل از امضای رسمی مسی، حجم معاملات به 1.2 میلیارد دلار رسیده بود؛ زیرا این توکن در 10 آگوست 2021 به دومین قیمت بالای خود یعنی 5.020 دلار دست یافت. با این حال، از آن زمان قیمت PSG به‌طور مداوم در حال کاهش بوده است.
پیش‌بینی قیمت توکن PSG
پیش‌بینی قیمت توکن‌های PSG در آینده ممکن است دشوار باشد؛ زیرا بسته به عملکرد باشگاه تقاضا برای PSG Fan Tokens در نوسان است. یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت توکن‌ها، گستردگی ویژگی‌های انحصاری یک توکن است؛ یعنی هرچه یک توکن دارای ویژگی‌های مطلوب‌تر باشد، احتمال افزایش قیمت آن بیش‌تر می‌شود.
به‌دلیل طرفداران زیاد و جذابیت کلی PSG Fan Token، کارشناسان DigitalCoinPrice قیمت آن را تا سال 2026 تا 31 دلار پیش‌بینی می‌کنند. با این حال، سایر کارشناسان ارزهای دیجیتال کم‌تر امیدوار هستند. به‌عنوان مثال، WalletInvestor پیش‌بینی می‌کند که PSG به‌دلیل کاهش ارزش بازار و رفتار نزولی در سال گذشته، می‌تواند به‌سرعت بی‌ارزش شود. پیش‌بینی آن‌ها روند نزولی را نشان می‌دهد و معتقدند قیمت PSG احتمالاً تا سپتامبر 2027 به چند سنت کاهش می‌یابد.
عوامل موثر بر قیمت فن‌توکن‌های پاریس سن‌ژرمن
عوامل بی‌شماری بر ارزش فن‌توکن پاریس سن‌ژرمن تأثیر می‌گذارند. مانند همۀ ارزهای دیجیتال، این رمز ارز با عرضۀ ثابت ایجاد شد و همین عرضۀ ثابت و محدود یکی از عواملی است که به توکن‌های PSG ارزش می‌بخشد.
نرخ رمز ارز PSG گاهی در پاسخ به تغییرات در اقتصاد گسترده‌تر حرکت می‌کند. به‌عنوان مثال، بسیاری از رمزارزها در سال 2020 دستاوردهای چشمگیری داشتند درحالی‌که اقتصادهای سراسر جهان به‌دلیل همه‌گیری کووید-19 آسیب دیدند. این اتفاق می‌تواند به‌دلیل روی‌آوردن مردم به ارزهای دیجیتال در مواجهه با اقتصادهای ملی ضعیف باشد.
مقررات دولتی نیز تأثیر زیادی بر قیمت فن‌توکن‌های پاریس سن ژرمن و سایر ارزها دارد. سیاست‌های مالیاتی، مقررات مربوط به سرمایه‌گذاری، محدودیت‌های استخراج، برنامه‌های دولت برای ارزهای دیجیتال رسمی و سایر تحولات می‌توانند بازار ارزهای دیجیتال را تحت ‌تأثیر قرار دهند.
خبرسازان به‌طور فزاینده‌ای بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند. وقتی یک کارآفرین میلیاردر، با یک توییت از یک رمز ارز یا توکن خاص حمایت می‌کند، قیمت اغلب بالا می‌رود. افراد مشهور روز به ‌روز بیش‌تر به‌سمت رمزارزها و NFT‌ها روی می‌آورند و این تبلیغی برای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و نمی‌توان اثرات این تبلیغ‌ها را بر قیمت ارزهای دیجیتال انکار کرد.
کدام صرافی‌ها رمز ارز PSG را فهرست کرده‌اند؟
اگر از طرفداران باشگاه پاریس سن‌ژرمن هستید و می‌خواهید توکن‌های PSG را خریداری کنید، بسیاری از صرافی‌های بزرگ و معتبر رمز ارز از خرید و فروش توکن‌های PSG پشتیبانی می‌کنند.
فن‌توکن‌های پاریس سن‌ژرمن در 13 صرافی ارزهای دیجیتال، در 32 جفت معاملاتی قابل خرید و فروش هستند. محبوب‌ترین جفت‌رمزارز معاملاتی برای توکن‌های پاریس سن‌ژرمن PSG/USDT در بایننس است که حجم معاملاتی آن به 576.395 دلار می‌رسد. می‌توانید توکن هواداران پاریس سن‌ژرمن را با بسیاری از ارزهای فیات ازجمله USD و بسیاری از استیبل‌کوین‌ها مانند USDT و BUSD معامله کنید. برخی از صرافی‌هایی که توکن‌های PSG را فهرست کرده‌اند عبارتند از:

Bybit؛ (در این صرافی می‌توانید توکن‌های PSG را با رمز ارز USDT معامله کنید)
io؛
FTX ؛
Binance؛
MEXC؛
com؛
BingX.

رمز ارز پاریس سن‌ژرمن را در کدام کیف‌پول‌ها می‌توان نگهداری کرد؟
توکن‌های PSG را می‌توان در کیف‌پول‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نگهداری کرد. یکی از محبوب‌ترین کیف‌پول‌های سخت‌افزاری که می‌توان برای نگهداری توکن‌های PSG استفاده کرد، کیف‌پول سخت‌افزاری Ledger است. همچنین، کیف‌پول نرم‌افزاری Trust Wallet نیز گزینۀ خوبی برای ذخیرۀ توکن‌های PSG است.
از آنجایی که کیف‌پول‌های سخت‌افزاری به‌صورت آفلاین در قالب یک درایو خارجی در اختیار شما قرار می‌گیرند، از امنیت بالاتری برخودار هستند اما برای استفاده از آن‌ها باید هزینه بپردازید. کیف‌پول‌های نرم‌افزاری رایگان هستند اما امنیت کم‌تری نسبت به کیف‌پول‌های سخت‌افزاری دارند.
 آیا رمز ارز PSG برای سرمایه‌گذاری خوب است؟
فن‌توکن PSG برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ساخته نشده است. این توکن ایجاد شده است تا به طرفداران PSG امکان تعامل با باشگاه موردعلاقۀ خود را بدهد. درحالی‌که پیش‌بینی قیمت دقیق برای توکن‌ها ممکن است دشوار باشد، فن‌توکن‌ها همیشه برای افرادی که می‌خواهند بر تصمیمات باشگاه تأثیر بگذارند و پاداش‌های انحصاری دریافت کنند، ارزشمند خواهند بود.
از نقطه‌نظر سرمایه‌گذاری، توکن‌های PSG ممکن است بیش از حد بی‌ثبات باشند و نمی‌توان آن‌ها را سرمایه‌گذاری خوبی در نظر گرفت؛ زیرا توکن‌ها تحت تأثیر عوامل بازار سنتی قرار نمی‌گیرند. عملکرد باشگاه و اخبار مربوط به باشگاه می‌تواند تا حد زیادی بر حجم معاملات توکن تأثیر بگذارد. PSG مانند بسیاری دیگر از فن‌توکن‌ها ممکن است تنها سرمایه‌گذاری خوبی برای هواداران واقعی باشگاه پاریس سن‌ژرمن باشد.
سخن پایانی
توکن PSG یک فن‌توکن ابزاری ایمن در شبکۀ Chiliz است. فن‌توکن‌ها راه‌حل بسیار خوبی برای ارتباط بیش‌تر مردم با تیم‌های ورزشی موردعلاقۀ خود هستند. فن‌توکن پاریس سن‌ژرمن یکی از اولین و محبوب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. توکن‌های PSG از نظر قیمت متغیر هستند اما می‌توانند مزایای زیادی برای هواداران واقعی باشگاه پاریس سن‌ژرمن به ارمغان بیاورند. اگر می‌خواهید بر تصمیم‌های باشگاه تأثیر بگذارید، بلیت‌های VIP کسب کنید یا کالاهای انحصاری باشگاه را داشته باشید. سرمایه‌گذاری روی چند توکن PSG می‌تواند سرمایه‌گذاری ارزشمندی باشد.
سؤالات متداولرمز ارز پاریس سن‌ژرمن (PSG) چیست؟ رمز ارز پاریس سن‌ژرمن (PSG) یک توکن کاربردی است که با استفاده از برنامه و خدمات Socios، سهمی نمادین را از تأثیرگذاری بر تصمیمات باشگاهی به هواداران پاری سن‌ژرمن می‌دهد.رمز ارز PSG چگونه کار می‌کند؟ دارندگان PSG با استفاده از برنامۀ  Socios.com به تصمیمات رسمی باشگاه رأی می‌دهند. هر رأی یک بار معتبر خواهد بود اما براساس تعداد فن‌توکن‌هایی که کاربر در اختیار دارد، اعتبار آن مشخص می‌شود. با رأی‌دادن، شرکت در آزمون‌ها و بازی‌کردن با برنامه، می‌توانید پاداش‌های مختلفی نیز دریافت کنید.فن‌توکن‌های پاریس سن‌ژرمن چه کاربردی دارند؟ کاربرد فن‌توکن‌های PSG در حاکمیت شبکه، کسب جوایز و شرط‌بندی است. افرادی که رمز ارز پاریس سن‌ژرمن را در اختیار دارند، می‌توانند از طریق قرارداد هوشمند در نظرسنجی‌های مختلف «تصمیم‌گیری هواداران» که توسط پاری سن‌ژرمن منتشر شده است شرکت کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *