رمز ارز پورتو (Porto) چیست؟ به همراه نمودار و قیمت لحظه ای

قیمت لحظه ای رمز ارز پورتو (Porto)

نمودار لحظه ای رمز ارز پورتو (Porto)

رمز ارز پورتو (FC Porto Fan Token) یک توکن کاربردی با استاندارد BEP-20 از باشگاه فوتبال FC Porto است. این ارز در سال 2021 با فروش بایننس لانچ پد (Binance launchpad) راه‌اندازی شد و به طرفداران و دارندگان توکن تجربه‌ها و امتیازات انحصاری می‌دهد.
افرادی که این رمز ارز را دارند، می‌توانند در نظرسنجی‌های مربوط به تصمیم‌های مرتبط با باشگاه، مانند انتخاب آهنگ مراسم‌ها و پیام خوشامدگویی برای نمایش در مسابقه بعدی شرکت کنند. همچنین از Porto می‌توان برای خرید NFT FC Porto استفاده کرد. این NFT ها برای شرط‌بندی و کسب جوایز پورتو در پلتفرم بایننس فن توکن استفاده می‌شوند.
طرفداران باشگاه با خرید رمز ارز پورتو می‌توانند به روشی خلاقانه و مستقیم با تیم ورزشی مورد علاقه خود و افراد مشهور تعامل داشته باشند. این رمز ارز یک فن توکن است. فن توکن‌ها جدیدترین روشی هستند که از فناوری بلاک چین برای ایجاد تجربه‌های انحصاری برای علاقه‌مندان به ورزش و طرفداران باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌کنند.
 رمز ارز پورتو چیست و چگونه کار می‌کند؟
باشگاه فوتبال اف سی پورتو که در سال 1893 تأسیس شد، بیشترین عناوین بین‌المللی مختلف را در لیگ برتر پرتغال و بسیاری از دستاوردهای چشمگیر دیگر در سراسر اروپا مانند لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد. این باشگاه برای تشویق هواداران خود در سراسر جهان، در سال 2021 با بایننس شریک شد تا توکن پورتو را منتشر کند.
این رمز ارز دومین توکن هواداران ورزشی است که با فروش توکن در لانچ پد بایننس منتشر شد. این توکن با استاندارد BEP-20 در زنجیره BNB (زنجیره هوشمند بایننس) فعالیت می‌کند و مجموع عرضه توکن آن 40 میلیون است.
طرفداران باشگاه اف سی پورتو می‌توانند به چندین روش از این رمز ارز در اکوسیستم بایننس استفاده کنند. به‌عنوان یک توکن سودمند، Porto برای شرکت در نظرسنجی‌های مربوط به باشگاه فوتبال پرتغال به دارندگان حق حاکمیت می‌دهد. هر فردی که توکن‌های بیشتری داشته باشد، رأی بیشتری بر تصمیم‌های مربوط به باشگاه خواهد داشت.

NFT FC Porto چیست؟
غیر از حقوق حاکمیتی، دارندگان توکن می‌توانند از Porto خود برای NFT FC Porto استفاده کنند. این NFT ها بسیار کمیاب هستند و مجموعه‌هایی منحصربه‌فرد محسوب می‌شوند. NFT های Porto فراتر از کلکسیون‌های دیجیتال هستند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای استفاده در NFT PowerStation که یک ویژگی گیمیفیکیشن نوآورانه در پلتفرم بایننس فن توکن است استفاده کرد.
با شارژ NFT های مورد نیاز طرفداران می‌توانند با رمز ارز پورتو جوایزی کسب کرده و سود دریافت کنند. با شارژ بیشتر NFT ها، پاداش‌ها نیز بیشتر می‌شود. همچنین NFT ها می‌توانند در بازار NFT Binance معامله شوند.
دارندگان توکن در آینده می‌توانند از Porto برای دریافت اشتراک‌های مختلف در مجموعه، رفتن به رویدادهای «ملاقات و خوشامدگویی» با بازیکنان تیم و دریافت کالاهای رایگان استفاده کنند. همچنین طرفداران می‌توانند برای خرید بلیت بازی و پرداخت هزینه عضویت در پلتفرم تجارت الکترونیک FC Porto از طریق Binance Pay از پورتو استفاده کنند.
بنیان‌گذاران رمز ارز پورتو چه کسانی هستند؟
این رمز ارز در لانچ پد بایننس (پلتفرمی برای خرید توکن‌های جدید) راه‌اندازی شد. این ارز نتیجه قراردادی چند ساله بود که بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با FC Porto منعقد کرد. همکاری بایننس با چندین تیم فوتبال به راه‌اندازی چندین فن توکن دیگر نیز منجر شده است.
فن توکن‌های بایننس به باشگاه‌های فوتبال اجازه می‌دهند تا به‌کمک فناوری بلاک چین با هواداران ارتباط برقرار کنند و همچنین مزایای مختلفی برای آن‌ها دارد. تیم‌هایی که برای اشتراک‌گذاری فن توکن‌ها با بایننس همکاری می‌کنند، می‌توانند انحصار توکن‌هایی که تیمشان را نمایندگی می‌کنند، به دست بگیرند و از تعامل مستقیم با طرفداران خود به‌کمک این توکن‌ها لذت ببرند. Tiago Gouveia مدیر عامل این پروژه، مدیر بازاریابی با سابقة درخشانی در دنیای بازاریابی ورزشی است.

چه چیزی رمز ارز پورتو را منحصربه‌فرد می‌کند؟
این رمز ارز برای افرادی که این توکن را خریداری می‌کنند، مزایای فراوانی دارد. برخی از ویژگی‌های این رمز ارز که سبب منحصربه‌فرد شدن آن می‌شود، عبارت است از:
تعامل با تیم
دارندگان توکن Porto می‌توانند به‌کمک توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) که تیم منتشر کرده است، به‌راحتی با بازیکنان اف سی پورتو تعامل داشته باشند. افرادی که فن توکن‌ها را خریداری می‌کنند، دسترسی ویژه‌ای به فروش NFT ها خواهند داشت. همچنین طرفداران واجد شرایط ملاقات و بازدید از بازیکنان، کالاهای امضاشده و سایر مزایای دیگر خواهند بود.
مشارکت
هواداران این شانس را دارند که در فعالیت‌های باشگاه‌ها شرکت کنند؛ زیرا به‌کمک توکن‌های Porto می‌توانند در نظرسنجی‌هایی که درباره تصمیم‌های مختلف برگزار می‌شود، شرکت کنند. این نظرسنجی‌ها می‌توانند شامل انتخاب لباس برای بازیکنان و همچنین انتخاب آهنگ‌های پخش‌شده در مراسم باشگاه باشد.
کسب درآمد
تعداد طرفداران توکن می‌تواند با گذشت زمان افزایش یابد و تعداد بیشتری از طرفداران باشگاه این توکن‌ها را خریداری می‌کنند. فروش این توکن به حمایت مالی از باشگاه پورتو کمک خواهد کرد. این توکن با پلتفرم رسمی تجارت الکترونیک تیم یکپارچه خواهد شد و طرفداران می‌توانند از این توکن برای خرید کالاهای مرتبط با باشگاه و بلیت‌های مسابقه استفاده کنند.
چند توکن پورتو در گردش است؟
عرضه کل در گردش این رمز ارز، 000.000 40 توکن در نظر گرفته شده است. حدود 000.000 4 توکن به فروش اولیه لانچ پد بایننس با قیمت فروش 1 دلار به ازای هر توکن اختصاص یافت. بیش از 19.50 درصد از کل عرضه پس از فروش اولیه در گردش قرار گرفت که به 7,800,000 توکن PORTO می‌رسد. 20 درصد از عرضه برای اشتراک‌های وفاداری است که طرفداران برای دسترسی به معاملات انحصاری استفاده می‌کنند.
15 درصد از عرضه برای تیم و 20 درصد دیگر برای توسعه‌دهندگان محفوظ است. 35 درصد دیگر نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ درنتیجه عرضه در گردش توکن‌های پورتو 7,800,000 است.
شبکه رمز ارز پورتو چگونه ایمن می‌شود؟
این رمز ارز یک توکن BEP-20 است و شبکه آن روی شبکه زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است که از الگوریتم اثبات سهام (PoSA) استفاده می‌کند. حدود 21 ولیدیتور در این شبکه انتخاب شده‌اند و در حال فعالیت هستند و از کنترل بیش‌ازحد روی شبکه توسط ولیدیتورهای فردی جلوگیری خواهند کرد.
معامله رمز ارز FC Porto از چه زمانی آغاز شد؟
این معامله در 6 نوامبر 2021 در ساعت 12: 00 صبح UTC آغاز شد. معاملات این رمز ارز شامل چهار مرحله بود. اولین مورد، دوره آماده‌سازی بود که تا 16 نوامبر، 00: 00 صبح UTC به طول انجامید.
مرحله اشتراک در 16 نوامبر، 6:00 صبح UTC آغاز شد و تا 16 نوامبر در ساعت 9:00 صبح UTC ادامه داشت. در دوره محاسبه، از 16 نوامبر، 9:00 صبح UTC تا 16 نوامبر، 10:00 صبح UTC، محاسبه تخصیص توکن آغاز شد.
درنهایت، در آخرین مرحله از 16 نوامبر، 10:00 صبح UTC توکن‌های پورتو به کاربرانی که مقدار توکن‌های BNB خود را مشخص کرده بودند، اختصاص یافت.
آیا پورتو می‌تواند به 1 دلار برسد؟
ارزش این توکن در ابتدا و در زمان عرضه اولیه توکن 1 دلار بود؛ با این حال پس از 16 نوامبر سال ۲۰۲۱، قیمت این توکن به بالاترین حد خود یعنی 14.65 دلار رسید و در حال حاضر 3.۹۴ دلار ارزش دارد.
از کجا می‌توان توکن پورتو را خریداری کرد؟
در حال حاضر این توکن‌ها در صرافی‌های معتبری فهرست شده‌اند که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

رمز ارز پورتو بیست و سومین پروژه راه‌اندازی‌شده در لانچ پد است که مشابه پروژه قبلی خود، یعنی راه‌اندازی فن توکن‌های LAZIO، به افرادی که آن را خریداری می‌کنند، حق فعالیت در باشگاه را با رأی‌دادن درباره تصمیم‌ها و کسب جوایز انحصاری می‌دهد.
همکاری اف سی پورتو با بایننس
بایننس بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. شراکت با پلتفرمی که چنین جایگاه بالایی دارد، برای هر سازمان یا نهادی، مانند FC Porto زمینه بازاریابی بزرگی برای راه‌اندازی توکن خود فراهم می‌کند. مشابه توکن LAZIO که پس از همکاری باشگاه فوتبال ایتالیا، S.S. Lazio با بایننس، به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی 35.76 دلار رسید، FC Porto نیز برای افزایش ارزش توکن خود، آن را در لانچ پد بایننس عرضه کرد.
در یک بیانیه رسمی مطبوعاتی، Tiago Gouveia مدیر این پروژه، درباره این همکاری بیان کرد: «این یک توافق مهم با یک برند جهانی و یکی از پیشروترین صرافی‌های موجود در این بازار جدید بود. این توافق قدرت بین‌المللی برند ما را نشان می‌دهد».
او همچنین گفت: «فرصت‌های زیادی برای تقویت روابط با طرفدارانمان وجود دارد و ما نمی‌توانیم در این دنیای جدید از توکن‌های طرفداران قدم برنداریم. این برای برند ما مهم است. ما باید همیشه برای ورود به دنیای جدید پیش‌قدم باشیم».
خورخه نونو پینتو دا کوستا، رئیس باشگاه پورتو، درباره این توافق گفته است: «این توافق برای FC Porto و Binance ارزش زیادی به همراه دارد».
آیا رمز ارز پورتو می‌تواند موفقیت توکن‌های LAZIO (و سایر فن توکن ها) را دنبال کند؟
این رمز ارز دومین توکن طرفداران ورزش است که به‌طور رسمی در لانچ پد بایننس راه‌اندازی شد. قبل از آن، فن توکن LAZIO بیست و دومین پروژه راه‌اندازی‌شده در لانچ پد بایننس بود که بسیار مورد توجه طرفداران قرار گرفت.
همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، این توکن پس از عرضه اولیه خود به بالاترین سطح قیمتی یعنی 35.76 دلار افزایش یافت. در حال حاضر نیز براساس اطلاعات موجود در سایت BscScan، حدود ۷۰۰۰ نفر روی این توکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
این افزایش قیمت به این ‌دلیل بود که سرمایه‌گذارها توکن‌های BNB را قفل کردند و تصمیم گرفتند سرمایه خود را با توکن‌های LAZIO به‌عنوان پاداش نقد کنند؛ البته توکن LAZIO کاهش قابل‌توجهی داشت و در حال حاضر با قیمت حدود ۴ دلار معامله می‌شود.
غیر از توکن LAZIO، فن توکن‌های موفق دیگری مانند پاریس سن ژرمن (PSG) و منچستر سیتی (CITY) در دنیای ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده‌اند.
با محبوبیت روزافزون فن توکن‌های ورزشی، بی‌شک توکن‌های Porto افزایش قیمت خواهند داشت؛ با این حال، ثبات قیمت چالش اصلی خواهد بود.
از آنجا که فن توکن‌های ورزشی بیشتری در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی می‌شوند، ممکن است این فرصت را به طرفداران ورزش بدهند تا در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال نظر بدهند. هر نقل و انتقال بزرگی که در یک باشگاه انجام شود، می‌تواند قیمت یک توکن را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد، مشابه آنچه با انتقال لیونل مسی برای توکن PSG اتفاق افتاد.

مزایای رمز ارز پورتو
این ارز، مانند فن توکن‌های دیگر مزایای فراوانی برای سرمایه‌گذارهای این توکن دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

دارندگان این توکن‌ از تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تعامل با بازیکنان فوتبال FC Porto لذت می‌برند.
دارندگان فن توکن‌های پورتو می‌توانند در رأی‌گیری‌ها و فعالیت‌های باشگاهی مانند انتخاب رنگ لباس برای فصل آینده شرکت کنند.
این فن توکن دروازه‌ای برای باشگاه فوتبال پرتغال است تا تعداد هواداران خود را از طریق دنیای ارزهای دیجیتال افزایش دهد. سود پولی که با فروش توکن کسب می‌شود، ممکن است باشگاه اف سی پورتو را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

کاربرد توکن FC Porto چیست؟
در حال حاضر، این توکن رابطی بین FC Porto و پایگاه هواداران آن است. موارد استفاده از این توکن شامل دریافت کلکسیون‌های محدود و ادغام با بازار NFT بایننس، پاداش‌های تیمی مبتنی بر تعامل، امتیازات انحصاری، حق رأی، گیمیفیکیشن و تجربه‌های خاص است.
یک توکن باید ویژگی‌هایی داشته باشد که سبب شود طرفداران اف سی پورتو آن را خریداری کنند. زمانی که باشگاه پورتو این رمز ارز را عرضه کرد، مزایای متعددی برای هواداران در نظر گرفت تا آن‌ها را به خرید این توکن ترغیب کند. برخی از موارد استفاده این توکن به شرح زیر است:
مشارکت طرفداران
هواداران اف سی پورتو به‌جای اینکه تنها روی سکو بنشینند و با تشویق‌کردن از تیم خود حمایت کنند، می‌توانند با خرید رمز ارز مذکور در باشگاه شرکت کرده و درنتیجه رویدادها و مشارکت منحصربه‌فرد را در سطوح مختلف تجربه کنند.
در آینده نزدیک، خریداران توکن‌های پورتو می‌توانند از دارایی‌های دیجیتال خود برای کسب جوایز ویژه استفاده کنند. بخشی از مزایای دریافت جوایز این است که طرفداران می‌توانند آن‌ها را برای دیدار با بازیکنان مورد علاقه خود در رویدادهای ملاقات و احوال‌پرسی بازخرید کنند.
همچنین جوایزی که هواداران کسب می‌کنند، به آن‌ها این حق را می‌دهد تا کالاهایی مانند پیراهن باشگاه و سایر کالاهای مرتبط با باشگاه را خریداری کنند.
خرید کالا
تمام هدف بلاک چین، استفاده از ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک شبکه همتا به همتا برای تراکنش است. رمز ارز پورتو نیز همین مزیت را برای طرفداران خود دارد. آن‌ها می‌توانند از این توکن برای خرید بلیت مسابقات و پرداخت هزینه عضویت در پلتفرم تجارت الکترونیک باشگاه از طریق Binance Pay استفاده کنند.
همچنین خریداران توکن‌های Porto می‌توانند با استفاده از توکن‌های خود برای خرید NFT های باشگاه اقدام کنند. این ان اف تی‌ها مجموعه‌ای منحصربه‌فرد و کمیاب هستند. تفاوت اصلی بین NFT های FC Porto و NFT های معمولی این است که NFT های باشگاه را می‌توان برای سرمایه‌گذاری در NFT PowerStation استفاده کرد.
این یک ویژگی گیمیفیکیشن در پلتفرم فن توکن بایننس است. طرفداران می‌توانند با شارژ NFT های مورد نیاز، توکن‌های پورتو را به‌عنوان جایزه دریافت کنند. تعداد پاداش‌هایی که طرفداران می‌گیرند، براساس مدت‌زمان شارژ NFT آن‌ها تعیین می‌شود. همچنین طرفداران می‌توانند NFT های خود را در بازار بایننس معامله کنند.
رأی‌دادن
افرادی که توکن‌های پورتو را خریداری می‌کنند، می‌توانند بخشی از تیم باشند و برای آینده تیم مورد علاقه خود تصمیم بگیرند. هوادارانی که این توکن‌ها را خریداری می‌کنند، از حقوق حاکمیتی برای شرکت در نظرسنجی‌های مربوط به آینده باشگاه برخوردار می‌شوند.
برخی از تصمیم‌هایی که هواداران در آن شرکت می‌کنند، تصمیم‌گیری درباره آهنگ گرم‌کردن تیم یا پیام خوشامدگویی است که در طول مسابقه نمایش داده می‌شود. میزان تأثیری که یک طرفدار روی تصمیم‌گیری‌ها خواهد داشت، براساس تعداد توکن‌هایی تعیین می‌شود که خریداری می‌کند.
کسب سود سرمایه
کی از دلایل اصلی ورود سرمایه‌گذاران به بازار ارزهای دیجیتال، کسب سود از افزایش ارزش ارزهای دیجیتال در طول زمان است. برخی از ارزهای دیجیتال بازدهی 10 برابری برای سرمایه‌گذاران دارند. رمز ارز پورتو نیز تاکنون بازدهی 5 برابری برای سرمایه‌گذارهای خود داشته است.
این بازدهی‌ها و سودهای سرمایه‌گذاری در دوره‌های کوتاه یکی از دلایلی است که ارزهای دیجیتال، افراد زیادی را برای پیوستن به بازار ترغیب کرده‌ است.

چه چیزی سبب افزایش قیمت رمز ارز پورتو می‌شود؟
عوامل متعددی بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند که به شرح زیر هستند:
مشارکت بایننس
یکی از دلایل افزایش قیمت ارزهای دیجیتال این است که این ارزها در معرض دید قرار می‌گیرند. این دقیقاً همان چیزی است که برای رمز ارز FC Porto هنگام امضای قرارداد با Binance اتفاق افتاد. هنگامی که این رمز ارز با فروش بایننس لانچ پد در نوامبر 2021 راه‌اندازی شد، در معرض دید قرار گرفت.
بایننس بیشترین حجم معاملات را در میان صرافی‌ها دارد و تاکنون بیش از 600 توکن را فهرست کرده است. مدیرعامل این شرکت مدعی شده است بیش از 90 میلیون کاربر در این پلتفرم حضور دارند. پورتو نه‌تنها در یکی از بهترین صرافی‌های رمز ارز فهرست شده است، بلکه یافتن آن در صرافی‌های دیگر دشوار خواهد بود.
بنابراین انحصاری که Porto در Binance دارد، آن را کمیاب و باارزش می‌کند؛ به‌ویژه با توجه به اینکه تنها 40 میلیون توکن در گردش خواهد بود.
علاقه طرفداران
اف سی پورتو می‌داند راه افزایش قیمت توکن‌های باشگاه این است که خرید آن برای هواداران جذاب باشد؛ به همین دلیل به طرفداران کمک می‌کند تا با خرید این توکن از مزایای متعددی بهره ببرند؛ زیرا باشگاه می‌داند هر چه طرفداران رمز ارز مذکور را خریداری کنند، قیمت آن بیشتر می‌شود.
همچنین باشگاه به هواداران این امکان را داده است تا اقلام خاصی را با این توکن خریداری کنند. هرچه باشگاه کاربردهای بیشتری برای این توکن در نظر بگیرد، دلایل بیشتری برای خرید آن توسط طرفداران وجود دارد.
بازار کریپتو
از آنجا که پورتو یک آلت کوین است، قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) روی قیمت آن تأثیرگذار خواهد بود؛ یعنی پس از صعود بیت کوین و اتریوم، بازار آلت کوین نیز روندی صعودی به خود می‌گیرد. در مقابل با نزول قیمت بیت کوین و اتریوم، قیمت آلت کوین‌ها نیز کاهش می‌یابد؛ درنتیجه یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در قیمت رمز ارز پورتو، حرکت بازار کریپتو به‌ویژه درباره بیت کوین و اتریوم است.
سخن پایانی
رمز ارز پورتو، فن توکن مرتبط با باشگاه ورزشی پورتو است. مهم‌ترین ویژگی این فن توکن ادغام آن در اکوسیستم بایننس است که دسترسی کاربران به ویژگی‌های مختلف بایننس را به همراه دارد. BSC عملکرد قرارداد هوشمند و سازگاری با اکوسیستم اتریوم را به‌کمک ماشین مجازی اتریوم (EVM) بهبود می‌بخشد.
قراردادهای هوشمند درست مانند قراردادهای معمولی هستند، اما این قراردادها به‌جای اینکه روی کاغذ تنظیم شوند، در قالب پروتکل‌هایی روی بلاک چین اجرا می‌شوند.
علاوه بر این، اکوسیستم به‌دنبال ارائه NFT، Binance Pay و بسیاری خدمات دیگر به صاحبان توکن است. کاربران می‌توانند از توکن‌های خود با هدف کسب جوایز و امتیازات استفاده کنند. همچنین خریداران توکن می‌توانند توکن‌های Porto را به کیف پول Binance.com منتقل کرده و آن‌ها را معامله کنند.
علاوه بر این، توکن‌های پورتو به طرفداران کمک می‌کند در تصمیم‌های باشگاه مشارکت داشته باشند. درواقع هدف توکن FC Porto Fan ارائه حق رأی به کاربران است تا بتوانند بر آینده باشگاه تأثیرگذار باشند. غیر از حق رأی، خریداران توکن می‌توانند از ابزارهایی مانند اشتراک در باشگاه، دسترسی به مجموعه‌های دیجیتال و NFT بهره ببرند.
همچنین کاربران می‌توانند در آینده در کمک‌های تیمی، بازی‌ها و بسیاری از موارد دیگر شرکت کنند. خریداران توکن‌های پورتو نیز می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند گیمیفیکیشن لذت ببرند که از طریق آن پاداش و تجربه‌های واقعی کسب می‌کنند.
پرسش‌های متداولرمز ارز پورتو چیست؟این ارز یک توکن کاربردی براساس استاندارد BEP-20 از باشگاه فوتبال FC Porto است که به طرفداران و دارندگان توکن تجربه‌ها و امتیازات انحصاری می‌دهد.شبکه رمز ارز پورتو چگونه ایمن می‌شود؟شبکه این رمز ارز روی شبکه زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است که از الگوریتم اثبات سهام (PoSA) استفاده می‌کند.چه تعداد توکن پورتو در گردش است؟عرضه کل در گردش این رمز ارز، 40.000.000 توکن در نظر گرفته شده و عرضه در گردش توکن‌های آن 7,800,000 است.از کجا می‌توان توکن پورتو را خریداری کرد؟در حال حاضر این توکن‌ها در صرافی‌های معتبری از جمله Binance، BKEX، PancakeSwap فهرست شده‌اند و می‌توان آن را در این صرافی‌ها خریداری کرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *