کیف پول فری والت (free wallet) چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

نگاهی بر فری والت ۲۰۲۱:  کیف پول حضوری پیشتاز در بازار
فری والت کیف پول چند دلاری است که در سیستم عامل‌های تلفن همراه و وب ارائه می‌شود. امنیت ذخیره‌سازی سرد را فراهم می‌کند و بیش از ۵۰۰ دارایی رمزنگاری را در کنار چندین کیف پول مستقل برای محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که بدنبال مکانی ایده آل برای ارسال، ذخیره و مدیریت ارزهای رمزپایه در یک کیف پول هستند.
فری والت پاسخ شما است. با پشتیبانی از Android، iOS و برنامه‌های وب، فری والت به شما کمک می‌کند تا با پشتیبانی‌هایی که از مشتری خود به عمل آورد، مشکلات معاملاتی و تراکنشی احتمالی را برطرف کنید.
فری والت معاملات و تراکنش‌های بدون هزینه و رایگان پیشنهاد می‌دهد، گزینه‌های بالانس را با هر ارز رمزنگاری شده و پشتیبانی از همه کارت‌های اعتباری عمده و کارت‌های بدهی نیزارائه می‌دهد.
همچنین مشتریان می‌توانند دسترسی به حساب‌های خود را به لطف در اختیار گرفتن کلیدهای خصوصی مشتریان توسط فری‌والت بازیابی کنند. این موضوع تضمین می‌دهد که وجوه کاربران ایمن است و خطر از دست دادن کلیدهای خصوصی که می‌تواند یک مشکل بزرگ برای انواع دیگر کیف‌های پول باشد، وجود ندارد.
این پلتفرم از ۱۳ زبان پشتیبانی می‌کند و دارای یک اکوسیستم بسیار ایمن با تأییدهای چند امضایی برای هر معامله و به دنبال آن ارائه ویژگی‌های امنیتی سه طرفه است تا اطمینان حاصل شود که این یک کیف پول قابل اعتماد ارز رمزپایه از بهترین‌های موجود است.
تاریخچه فری‌ والت

فری‌ والت در سال ۲۰۱۶ توسط یک تیم توسعه بلاک چین مستقر در استونی به رهبری آلوین هاگ راه اندازی شد. برای آزمایش فناوری و عوامل خطرساز برای کاربران، فری‌والت FantomCoin را به عنوان اولین کاربرد خود در بازار ایجاد کرد. بعد از موفقیت در مرحله آزمایش، تیم فری‌والت بر روی ایجاد چندین کیف پول برای ارزهای رمزپایه مختلف تمرکز کرده است.
فری‌ ولت به تدریج پیشنهادات کیف پول تکی را برای اتریوم، بیتکوین و مونرو اضافه کرده و محبوبیت فوری را در بین کاربران اندروید بدست آورده است. در همان سال پیشنهادهای اندروید، کیف پول‌های مشابهی برای سیستم عامل iOS تأیید شد.
فری‌ ولت در سال ۲۰۱۷ نسخه وب برنامه کیف پول چند ارزی خود را منتشر کرد. همچنین، فری‌والت اولین پلتفرم ایجاد کیف پول اختصاصی برای Bitcoin Cash در Android و iOS شد. تا سال ۲۰۱۸، فری‌والت به عنوان سومین کیف پول آنلاین محبوب برای Android  شناخته شد.
تیم فری‌ ولت پیشرفت کرد و آن‌ها چندین کیف پول واحد برای ارزهای رمزپایه دیگر ایجاد کردند. فری ولت همچنین اولین کیف پول اختصاصی ترون را برای اندروید راه اندازی کرد.
تیم فری‌والت تلاش خود را بر روی ایجاد یک کیف پول رمزنگاری ساده متمرکز کرده است که دسترسی آسان به سکه‌ها و دارایی‌های رمزنگاری را بدون هیچ دردسری از طریق برنامه‌های ساده تلفن همراه فراهم می‌کند. در حال حاضر، فری‌ ولت از بیش از ۵۰ سکه و ۴۰۰ توکن با برنامه‌های مستقل پشتیبانی می‌کند.
فری والت همچنین در حال کار بر روی ارائه فعالیت‌های روابط عمومی و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر در آینده است. از سال ۲۰۲۱، فری‌والت بیش از ۲۰ کیف پول برای iOS و Android راه اندازی کرده است. آخرین ارزهای اضافه شده شامل BTCV و بیش از ۲۰۰ توکن ERC-20 هستند.
ویژگی‌ های Standout فری والت

نسخه‌های کیف پول چندگانه – اکوسیستم (محیط) فری‌والت از کیف پول‌های دیجیتال اختصاصی و چند ارزه تشکیل شده است. فاکتور تمایز این دو پیشنهاد این است که کیف پول‌های اختصاصی می‌توانند میزبان یک سکه باشند، در حالی که کیف پول‌های چند ارزه صدها ارز رمزپایه و رمز را پشتیبانی می‌کنند.
تراکنش‌های بدون هزینه :
فری‌والت برای انتقال وجوه از یک حساب فری‌والت به حساب دیگر هیچ هزینه‌ای ندارد.
پشتیبانی از کراس پلتفرم :
پشتیبانی از کراس پلتفرم برای کیف پول در سیستم عامل‌های Android، iOS و آنلاین.
تبادل داخلی :
مبادله داخلی این امکان را برای کاربران فری‌والت فراهم می‌کند تا بیش از ۱۰۰ ارز رمزنگاری شده را در همه سیستم عامل‌ها و با قیمت رقابتی مبادله کنند. فری‌والت همچنین فناوری تبادل سریع را برای ۵۴ سکه و ارز ERC-20 با معاملات سریعتر با نرخ پایین‌تر و ناشناس ماندن (فاش نشدن اطلاعات) برای هر صرافی معرفی کرده است.
راه حل‌های امنیتی فری‌والت:
فری‌والت چندین ویژگی امنیتی اضافه کرده است تا کاربران بتوانند معاملات رمزنگاری خود را بدون دردسر و نگرانی مدیریت کنند. ویژگی‌های اصلی امنیتی آنها عبارتند از:
حفاظت از گذر واژه و بیومتریک:
به کاربران فری والت گزینه‌های امنیتی مبتنی بر PIN برای برنامه تلفن همراه و کیف پول‌های تحت وب خود ارائه می‌شود. همچنین یک ویژگی امنیتی اضافه شده به صورت بیومتریک برای دستگاه‌های سازگار برای کیف پول وجود دارد و کاربران می‌توانند با فعال کردن گزینه سیستم امنیتی بیومتریک Touch ID در کیف پول از این ویژگی استفاده کنند.
احراز هویت دو عاملی:
برای افزایش امنیت، به کاربران توصیه می‌شود که قابلیت احراز هویت دو عاملی را در کیف پول فعال کنند. برای داشتن این ویژگی امنیتی، کاربران باید رمز عبور و کد تأیید ارسال شده از طریق ایمیل و پیام کوتاه را ارائه دهند. همچنین، کاربران می‌توانند برای هر ورود یا معامله و مبادله، یک کد منحصر به فرد با یک برنامه احراز هویت ایجاد  کنند.
تنظیم محدودیت‌های معامله:
کاربران می‌توانند محدودیت معاملات روزانه / هفتگی / ماهانه را در کیف پول خود انتخاب کنند. این ویژگی برای تضمین امنیت بیشتر و جلوگیری از دست دادن زیاد کاربران در صورت حمله سایبری ارائه شده است.
Multi-Signature:
کیف پول رایگان یک ویژگی چند امضا را برای معاملات منفرد فراهم می‌کند تا قبل از معامله مجوز اضافی را ارائه دهد.
Cold Storage Wallet:
از آنجا که فری‌والت یک کیف پول حضوری است، کلیدهای خصوصی و اطلاعات شخصی کاربر توسط تیم فری‌والت به طور ایمن نگهداری می‌شود. ذکر شده است که کلیدهای خصوصی در Cold Storage ذخیره می‌شوند که توانایی ارائه اقدامات امنیتی مشابه مقامات بانکی را دارند.
کنترل حساب‌های فعال:
فری‌والت دارای ویژگی ایمنی است که کاربران را قادر می‌سازد تا حساب‌های فعال را با استفاده از کنترل‌های نشست فعال پی‌گیری کنند.
این تدبیر امنیتی تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند هرگونه فعالیت مشکوک یا دسترسی غیر مجاز را شناسایی کرده و آن را به تیم توسعه دهنده گزارش دهند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از مبدل حافظه برای ساخت یک فاز بازیابی برای بازیابی حساب استفاده کنند.
جوانب مثبت و منفی فری والت

مزایا

تراکنش‌های رایگان در بستر فری‌ والت و کاربران می‌توانند هزینه تراکنش برای انتقال‌های خارجی را کالیبره کنند.
تدابیر شدید امنیتی
نصب آسان چندین کیف پول مبتنی بر رمزنگاری برای سکه‌های خاص.
یک پیش‌بینی برای قابلیت ذخیره‌سازی سرد وجود دارد
طیف گسترده‌ای از ارزهای رمزپایه پشتیبانی می‌شود
مبادله داخلی تضمین می‌کند که کلیه ویژگی‌های مربوط به مبادله در سیستم عامل با نرخ پایین‌تر انجام می‌شود و امکان معاملات fiat-crypto / crypto به crypto را فراهم می‌کند.

معایب

اصلی‌ترین ضعف، ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی و داده‌های مشتری می‌باشد
یک کیف پول قانون‌مند درنظر گرفته نمی‌شود

چگونه فری والت خود را تنظیم کنیم؟
مرحله ۱: به freewallet.org مراجعه کنید
مرحله ۲: بر روی شروع کلیک کنید
مرحله ۳: نوع کیف پولی را که می‌خواهید از فهرست گزینه‌های موجود در گزینه “”choose wallet انتخاب کنید.
مرحله ۴: دانلود و نصب برنامه فری‌والت روی دستگاه تلفن همراه خود.
مرحله ۵: هنگام راه اندازی کیف پول، روی “Create New Wallet” کلیک کنید
مرحله ۶: تنظیم کد PIN برای کیف پول برای دسترسی به داشبورد برنامه.
مرحله ۷: تنظیمات در گوشه سمت چپ قرار دارند.
مرحله ۸: بر روی Settings کلیک کرده و اعتبار سنجی دو عاملی و بیومتری برای امنیت و پشتیبانی افزوده را تنظیم کنید.
رابط کاربری فری‌ والت

واسط برنامه فری والت برای استفاده با یک داشبورد تعاملی برای پیمایش آسان است. تمام معاملات – از اطلاعات مربوط به پرداخت, تجزیه و تحلیل بازار برای نرخ‌های ارز رمزنگاری شده و اطلاعات مبادله همگی به راحتی در دسترس هستند.
کاربران می‌توانند کیف پول خود را ارتقا بدهند و بیش از ۴۰ مورد از سکه‌های رمز نگاری شده را با یک کارت بانکی و Apple Pay خریداری کنند. رابط اصلی اطلاعات مربوط به موجودی کل، تنظیمات، قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و لیستی از ارزهای رمزپایه موجود در سیستم عامل را فراهم می‌کند.
با به روزرسانی اخیر، بیش از ۱۰۰۰ کارت هدیه برای فروشگاه‌های جهانی در دسترس است. سرانجام، برای کمک بیشتر، کاربران می‌توانند نظر ارسال کنند، و تیم پشتیبانی برای کمک به حل مشکلات با آن‌ها تماس می‌گیرند. همچنین، اطلاعات مهم در هر صفحه مربوط به فری‌والت و خدمات آن در صفحه مرکز پشتیبانی موجود است.
تعامل اجتماعی
فری‌ والت یکی از فعال‌ترین سرویس دهنده‌های اجتماعی در فضای رمزنگاری است. با گزارش‌های ترند شده متعدد ، بینش و گزارش بررسی، فری‌والت به طور مداوم با استفاده کنندگان توییتر و فیس بوک تعامل دارند.
علاوه بر این، فری‌والت در شبکه های اجتماعی عمده مانند Reddit، Telegram، Medium، Naver، Zhihu و Note نیز موجود است. تیم فری‌والت به طور منظم راه حل‌ها و پاسخ‌هایی را برای سوالات ارسال شده در ردیت و وبلاگ خود ارائه می‌دهد.
کاربران می‌توانند برای کسب بینش تحلیلی و درک بهتر بازار ارزهای رمزپایه این حساب‌ها را دنبال کنند.
نتیجه
طی پنج سال، فری‌والت در زمینه ارزهای رمزپایه برجسته شده است. فری‌والت نمونه کاملی از کیف پول رمزنگاری یک مرحله‌ای مناسب برای کاربرانی است که می‌خواهند چندین ارز رمزنگاری شده را ذخیره، خرید و مبادله کنند.
طراحی داشبورد بصری تضمین می‌کند کاربران با استفاده از اطلاعات مهم بلافاصله در سیستم عامل پیمایش آسانی دارند. به دلیل ارائه کیف پول بسته‌بندی شده با ویژگی‌های امنیتی، فری‌والت اعتماد میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان جلب کرده است.
اگرچه برای هر فناوری جدید چالش‌هایی وجود دارد، فری‌والت با نظر منتقدان خود روبرو شده است، اما در پایان، این شرکت به طور مداوم به دنبال بهبود و ارائه بهترین ویژگی‌ها و راه حل‌های امنیتی است تا کاربران خود را همیشه ایمن و راضی نگه دارد.
از زمان تاسیس، این شرکت به یک نیروگاه بزرگ تبدیل شده است، که از رتبه‌هایی که در فروشگاه Google Play کسب کرده مشهود است. بزرگترین نگرانی کاربران و کارشناسان داشتن کلیدهای خصوصی بوده است، اما کاربرانی که با این روند آشنایی دارند راحت هستند، فری والت را به عنوان امن‌ترین وسیله نقلیه معاملات ارزهای رمزنگاری شده خود می‌یابند.
درنهایت، در بازار ارزهای رمزنگاری نسبتاً جدید، پتانسیل فوق العاده‌ای برای ارائه دهندگان کیف پول برای کشف و بهبود رمزهای کشف نشده وجود دارد. با یک هدف ثابت برای بهبود و ارائه خدماتی بهتر، واضح است که فری‌والت به درستی یکی از بهترین کیف پول‌های رمزنگاری شده برای سیستم عامل‌های تلفن همراه در بازار محسوب می‌شود.

کیف پول فری والت (free wallet) چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *