آموزش بازیابی کیف پول سیف پل

برای بازیابی کیف پول سیف پل، به عبارت یادآور یا mnemonic phrase نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم روش بازیابی این کیف پول با عبارت یادآور را که درواقع از پروتکل استاندارد BIP39/44 پیروی می‌کند، به شما عزیزان آموزش دهیم؛ پس ما با همراه ما باشید.
فهرست این مقاله
آموزش بازیابی کیف پول سیف پل
آخرین نسخه برنامه SafePal را از www.safepal.io/download دانلود کرده یا برای دانلود از کد QR زیر استفاده کنید:

تعیین رمزی به عنوان پسورد
دومین گام برای راه‌اندازی کیف پول SafePal تعیین یک رمز عبور امنیتی است. رمز عبور امنیتی این برنامه مجموعه‌ای از حداقل ۸ حروف و اعداد است که برای تغییر تنظیمات امنیتی مانند اثر انگشت، الگو و پرداخت‌های سریع استفاده می‌شود. از آنجا که این کیف پول کلید خصوصی، عبارت اولیه یا رمز عبورهای شما را ذخیره نمی‌کند، پس از تعیین پسورد، آن را کاملاً به خاطر بسپارید؛ زیرا اگر آن را فراموش کنید، تنها راه بازیابی آن نصب مجدد برنامه SafePal و بازیابی کیف پول است.

تعیین اثر انگشت و الگو (اختیاری)
اثر انگشت و الگو دو ویژگی مفید به‌منظور صرفه‌جویی تلاش شما برای امضای دیجیتال جهت تأیید انتقال یا مجوز ورود به DApp هستند؛ برای مثال، وقتی اثر انگشتی را تنظیم کرده‌اید، می‌توانید آن را برای ورود به تنظیمات برنامه فعال کنید؛ به‌طوری‌که در هر بار انتقال نیازی به واردکردن پسورد ندارید. تعیین پسورد اختیاری است و اجباری به تعیین آن نیست.

بازیابی کیف پول سیف پل
پس از راه‌اندازی برنامه SafePal می‌توانید برای بازیابی کیف پول اقدام کنید.
Software Wallet ،Import Wallet و Import via Mnemonic Phrase را انتخاب و پسوردی را که در مرحله ۲ تعیین کرده‌اید، وارد کنید.
این مطلب را حتما بخوانید:  کیف پول برد ولت چیست؟ آموزش ثبت نام و استفاده از آن
در این مرحله عبارت یادآور خود را برای بازیابی کیف پول وارد کنید. لطفاً برای جلوگیری از بازیابی اشتباه کیف پول به جزئیات زیر توجه کنید:

برنامه SafePal از انواع مختلف عبارات یادآور پشتیبانی می‌کند: ۱۲ کلمه در هر مجموعه، ۱۵ کلمه در هر مجموعه، ۱۸ کلمه در هر مجموعه، ۲۱ کلمه در هر مجموعه و ۲۴ کلمه در هر مجموعه.
تغییر ترتیب کلمات بازیابی به یک کیف پول کاملاً متفاوت منجر می‌شود؛ بنابراین مطمئن شوید کلمات اولیه خود را به‌ترتیب صحیح وارد کنید.
اگر مشاهده کردید کادر ورودی کلمات قرمز شده است، به این معناست که یک کلمه از عبارت یادآور را اشتباه وارد کرده‌اید که به لیست کلمات استاندارد BIP39/44 تعلق ندارد.
اگر قبلاً پسوردی برای کیف پول تعیین کرده‌اید، فراموش نکنید که روی Passphrase کلیک کرده و آن را وارد کنید.

تصویر زیر نشان می‌دهد با واردکردن یک کلمه بازیابی اشتباه، کادر ورودی قرمز می‌شود.

پس از واردکردن تمام کلمات اولیه و نام‌گذاری کیف پول، روی «Import Wallet» کلیک کنید.
بعد از بازیابی کیف پول سیف پل با موفقیت، می‌توانید ارزها و توکن‌های خود را به آن اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که رمزها و عبارت بازیابی را با دقت بررسی کنید؛ زیرا درصورت اشتباه‌کردن، احتمالاً وارد کیف پول دیگری خواهید شد.
چطور با تخفیف کارمزد در صرافی های رمز ارز ثبت نام کنیم؟
overflow:hidden;padding:10px 5px;word-break:normal;}.tg th{border-color:black;border-style:solid;border-width:1px;font-family:Arial, sans-serif;font-size:14px;font-weight:normal;overflow:hidden;padding:10px 5px;word-break:normal;}.tg .tg-0lax{text-align:left;vertical-align:top}]]>

این مطلب را حتما بخوانید:  کیف پول الکتروم چیست؟ بررسی مزایا، معایب و ویژگی های امنیتی آنتوجه: با وجود اینکه دو صرافی کوینکس و کوکوین هر دو فعلا بدون نیاز به تغییر IP فعالیت می‌کنند اما بهتر است برای امنیت بیشتر از IP ثابت خارج از ایران استفاده کنید.
برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید.

به این مقاله امتیاز دهید تا با کمک شما کیفیت آن را بسنجیم

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *