تحلیل قیمت بیت کوین؛ همه امیدوارند کف قیمت بیت کوین ۴۶,۰۰۰ دلار باشد

پس از سقوط گسترده بازار ارزهای دیجیتال در روز جمعه و شکسته‌شدن نواحی حمایتی پراهمیت، حالا بسیاری از سرمایه‌گذاران امیدوارند ۴۶,۰۰۰ دلار، کف قیمت بیت کوین باشد. این در حالی است که برخی تحلیل‌گران خبر از بیت کوین ۳۲,۰۰۰ دلاری می‌دهند.
به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین جمعه به کمترین قیمت خود از ماه مارس (فروردین) رسید. سؤال اصلی اینجاست که روند قیمت بیت کوین در آینده چگونه خواهد بود؟ در ادامه به نظرات مختلف کارشناسان در ارتباط با قیمت بیت کوین اشاره خواهیم کرد.
پیتر برنت به‌دنبال خرید بیت کوین در ۳۲,۵۱۰ دلار است
سقوط قیمت بیت کوین باعث وحشت بسیاری از سرمایه‌گذاران تازه‌وارد شد. این در حالی است که سرمایه‌گذاران باتجربه‌تر، در حال جدال با یکدیگر هستند تا ببینند پیش‌بینی کدام یک، به واقعیت نزدیک‌تر خواهد بود کدام یک می‌توانند بیت کوین را در قیمت بهتری بخرند.
با کاهش قیمت بیت کوین از ۵۳,۰۰۰ دلار و رسیدن به ۵۰,۰۰۰ دلار، نشانه‌های نزولی در کوتاه‌مدت یکی پس از دیگری خود را نشان دادند.
پیتر برنت، یکی از تحلیل‌گران مشهور بازار بیت کوین که در گذشته پیش‌بینی‌های دقیقی در مورد روند این رمز ارز داشته است، در پیش‌بینی تازه خود عنوان کرده است که هنوز فرصت زیادی برای خرید در کف وجود دارد. او در پیش‌بینی خود اعلام کرد که در نظر دارد بیت کوین را روی ۳۲,۵۱۰ دلار بخرد.
نباید فراموش کرد که برنت هم مانند بسیاری از تحلیل‌گران بازار، در بلندمدت دیدگاهی به‌شدت صعودی در مورد بیت کوین دارد. پس از پیش‌بینی وی، حساب توییتری دیلوشن‌پروف (Dilution-proof)، در پیش‌بینی خود اعلام کرد که ناحیه ۴۶,۰۰۰ دلاری، نقطه توقف سقوط قیمت بیت کوین خواهد بود.
سفارش‌های سرمایه‌گذاران و نهنگ‌های بیت کوین از یک سو و سطوح اصلاحی فیبوناچی از سوی دیگر، نشان می‌دهد که احتمال فعالیت بیشتر فروشندگان و فشار نزولی بیشتر بر بازار وجود دارد.
فلیپ سوییفت (Philip Swift)، از دیسنتریدر (DecenTrader)، در تحلیل روز جمعه خود نوشت:
پیش‌تر شاهد حجم بالای خریدهای درون‌زنجیره‌ای در محدوده ۴۷,۰۰۰ تا ۴۹,۰۰۰ دلار بودم. انتظار دارم در صورت کاهش قیمت، این ناحیه به‌عنوان یک حمایت قوی عمل کند.
او در ادامه نوشت:
به‌علاوه، همچنان شاهد افزایش شدید در تعداد کاربران بلاک چین بیت کوین هستیم که نشانه‌ای صعودی است؛ از همین رو، با وجود اینکه در هفته جاری [میلادی] واهمه زیادی در شبکه‌های اجتماعی وجود داشت، فکر نمی‌کنم نیازی به اضطراب یا نگرانی در ارتباط با قیمت فعلی بیت کوین باشد.

داده‌های گلاسنود نشان می‌دهد که ۲۴ ساعت مانده به سقوط قیمت بیت کوین، شاهد حجم بالایی از واریزها به صرافی‌ها بودیم. این میزان حتی بیشتر از واریزها پیش از سقوط ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) بود.
رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیل‌گر توییتری، سقوط اخیر را یک سقوط عادی توصیف کرد که از ویژگی‌های تمام بازارهای صعودی است.
این تحلیل‌گر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که اصلاح سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی، حدود ۸۰ روز بعد از سقط اواخر سه‌ماهه اول از ۴۲,۰۰۰ دلار رخ داد؛ این شبیه به همان چیزی است که در روند صعودی ۲۰۱۷ شاهدش بودیم.
نمودار قیمت بیت کوین
وضعیت آلت کوین‌ها
همزمان با کاهش قیمت بیت کوین، بازار آلت کوین‌ها هم قرمز پوش شد؛ این در حالی است که سوییفت معتقد است این سقوط موقتی است.
آلت کوین‌ها در حال حاضر در رادار سرمایه‌گذارانی قرار دارند که تصور می‌کنند قیمت بیت کوین «بیش از اندازه» گران است. سوییفت در این باره می‌گوید:
با توجه به ورود سرمایه تازه به بازار و با این رویکرد که بیت کوین بیش از اندازه گران است، انتظار دارم که سرمایه به‌سمت آلت کوین‌ها سرازیر شود.
او در ادامه افزود:
در این زمان، همزمان با پیشی‌گرفتن روند رشد آلت کوین‌ها از بیت کوین، ممکن است سلطه بیت کوین کاهش پیدا کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *