تهران از مرحله سوم ثبت‌نام مسکن ملی خط خورد

به گزارش خبر روز، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما امروز تصمیم گرفتیم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را در شهر‌هایی که پیش از این ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در آن‌ها انجام نشده بود، در اولویت قرار دهیم, گفت: همکاران استانی ما در این مدت توانستند با تامین اراضی فرصت ثبت‌نام را در این شهرها فراهم کنند.
او ادامه داد: در برخی از شهر‌های ۱۷ تا ۱۸ استان کشور در دو مرحله قبل ثبت‌نام انجام نشده و هم‌اکنون در ۲ تا ۱۰ شهر این استان‌ها تامین اراضی انجام شده است و قرار است ثبت‌نام برای آن‌ها انجام شود.
معاون وزیر راه‌وشهرسازی با بیان اینکه در اولویت بعدی سعی کرده‌ایم ظرفیت برخی شهر‌ها که پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در آن‌ها تعریف شده بود را افزایش دهیم، گفت: با توجه به آنکه در این شهر‌ها متقاضی وجود دارد با تامین اراضی و ایجاد ظرفیت‌های جدید ثبت‌نام را در آن‌ها انجام خواهیم داد.
فرصت جدید برای متقاضیانی که شهر خود را اشتباه انتخاب کردند
محمودزاده اظهار کرد: در مرحله سوم ثبت‌نام برای متقاضیانی که پیش از این شهر خود را اشتباه انتخاب کرده بودند فرصتی فراهم کردیم تا شهر جدیدی را برای ثبت‌نام انتخاب کنند.
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه‌وشهرسازی تاکید کرد: در شهر تهران هیچ ظرفیت جدیدی ایجاد نشده است. ثبت نام تا اواسط دی ماه با اعلام قبلی آغاز می‌شود.
محمودزاده تصریح کرد: موضوعات چهارگانه برای طرح اقدام ملی مسکن تغییر نمی‌کند، اما پیشنهاداتی داده‌ایم که آیین‌نامه سابق مالکیت طرح اقدام ملی مسکن تغییر کند، اما هیچ برنامه‌ای برای تغییر سن متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نداریم به طوری که برای بانوان مجرد و یا سرپرست خانوار ۳۵ سال و برای آقایان مجرد هیچ ثبت‌نامی نداریم.
معاون وزیر راه ‌و شهرسازی افزود: با توجه به محدودیت‌های زمانی سعی خواهیم کرد پروژه‌های طرح تولید مسکن را به صورت دائم دنبال کنیم و ما این برنامه را برای بهبود وضعیت بازار مسکن به صورت مستمر ادامه خواهیم داد.
او با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در تمامی بخش‌ها استفاده خواهیم کرد، افزود: طرح اقدام ملی مسکن در قالب ۴۰۰ هزار واحد مسکونی هدف‌گذاری شده که در این طرح سعی می‌کنیم با تقویت تولید مسکن در تمامی بخش‌ها بتوانیم نقش موثری را در عرضه و تولید مسکن ایفا کنیم.
محمود زاده در پایان بیان کرد: تا چند روز دیگر مجددا سایت طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف بازگشایی می‌شود و امیدواریم متقاضیان با تکمیل آورده خود بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز