خرید زمین در متاورس شیبا

دنیای متاورس (Metaverse) پس از تغییر نام فیسبوک به متا، به‌شدت در فضای ارزهای دیجیتال و NFT ها (توکن‌های غیر قابل تعویض) مطرح شد و محبوبیت یافت. رویدادهایی مانند خرید زمین تا برگزاری خانه‌های مد توسط برندهای مطرحی مانند تامی هیلفیگر (Tommy) و دلچه گابانا (Dolce&Gabana) که قصد دارند از متاورس به‌منزله فضایی برای میزبانی نمایش‌های مد استفاده کنند و همچنین برپایی کنسرت‌های موسیقی توسط هنرمندان مشهور جهانی مانند جاستین بیبر و اسنوپ داگ، فضای متاورس را به‌شدت مشهور کرده‌اند.
همچنین متاورس اولین دنیای مجازی خواهد بود که امکان آموزش، سرگرمی، خرید، تحقیق و توسعه را برای آواتارها فراهم می‌کند. پلتفرم‌های مختلفی این دنیای مجازی را ارائه می‌دهند که یکی از آن‌ها شیبا اینو (Shiba Inu) است. در این مقاله بیشتر با متاورس زمین های شیبا و خرید زمین در متاورس شیبا آشنا می‌شویم.
SHIBA Metaverse چیست؟
Shiba Metaverse یک دنیای مجازی است که Shib.io آن را میزبانی می‌‌کند و در آن شخصیت‌ها یا آواتارها می‌توانند حال و هوای دنیای واقعی را تجربه کرده و در این فضا زندگی کنند. هدف اصلی متاورس ایجاد محیطی مجازی است که تا حد امکان شبیه دنیای واقعی باشد.
متاورس جایی است که کاربران می‌توانند بازی کنند، با یکدیگر تعامل داشته باشند و کسب و کار خود را معرفی کنند. در همین راستا متاورس شیبا فضایی ایجاد می‌کند که آواتارها بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و کسب و کاری در آن راه‌اندازی کرده و در رویدادهای این متاورس شرکت کنند.
در این متاورس درست مانند هر متاورس دیگری کاربران می‌توانند زمین مجازی اجاره کنند یا به خرید و فروش این زمین‌ها بپردازند. زمین‌های مجازی موجود در این متاورس Shiba Land نامیده می‌شوند. پس از خرید زمین در این پلتفرم کاربر آن را در قالب یک NFT دریافت می‌کند که می‌تواند آن را به سایر بازیکنان یا مشاغل اجاره دهد.
در متاورس SHIBA کاربران می‌توانند NFT ها را خرید و فروش کنند. ارزهای دیجیتالی مانند BONE، LEASH و SHIB در این متاورس در دسترس هستند و می‌توانند برای خرید و فروش استفاده شوند.
درباره متاورس زمین های شیبا بیشتر بدانید
توسعه‌دهندگان Shiba Inu پس از موفقیت‌هایی که از میم کوین خود به دست آوردند، تصمیم گرفتند وارد دنیای Web 3.0 و متاورس شوند. هدف شیبا اینو از راه‌اندازی این متاورس، ارائه تجربه‌ای همه‌جانبه از این دنیای مجازی است. در SHIBA Metaverse، درست مانند دیگر پلتفرم‌های متاورس، امکان خرید و فروش زمین‌های مجازی وجود دارد که این زمین‌ها در متاورس شیبا در فازهای مختلفی ارائه می‌شوند.
افرادی که توکن‌های LEASH و SHIB را در اختیار دارند، قبل از فروش برای مخاطبان و عموم مردم برای خرید زمین مجازی در اولویت خواهند بود. قیمت زمین‌های مجازی در متاورس شیبا اینو بین 0.2-1.0 ETH خواهد بود. برای فروش زمین‌های فاز یک شیبا اینو، از یک رویداد حراج استفاده شده است.
پلتفرم متاورس شیبا اینو، Shiberse نام دارد که در آن کاربران می‌توانند زمین مورد نیاز خود را با استفاده از یک نقشه تعاملی انتخاب کنند.

چرا باید در متاورس شیبا زمین بخرید؟
کارشناسان بر این باورند که با توجه به علاقه روزافزون به فضای متاورس، این پلتفرم مجازی می‌تواند برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به نوآوری در بازارهای مالی، فضای جالبی باشد. تا اینجا کمی درباره فضای متاورس شیبا اینو و زمین‌های این پلتفرم صحبت کردیم. دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد چرا باید این متاورس را بررسی کرده و برای خرید زمین در این فضا اقدام کنید.
۱. کمیاب‌بودن زمین‌های شیبا
دلیل اول این است که زمین‌های متاورس کمیاب هستند. درباره زمین‌های مجازی در متاورس شیبا نیز می‌توان گفت این پلتفرم یک فناوری نوآورانه و بسیار جدید است و تعداد زمین‌های آن محدود خواهد بود.
۲. کسب درآمد از زمین متاورس شیبا
خرید زمین در SHIBA Metaverse اهداف اقتصادی را دنبال می‌کند که مبتنی بر ویژگی‌های املاک و مستغلات معاصر هستند. درواقع خرید زمین در یک مکان شهری مطلوب می‌تواند در طول زمان سبب افزایش ارزش آن و کسب سود شود. درباره متاورس نیز این امر کاملاً صادق است و ارزش زمین‌های شما افزایش پیدا می‌کند.
۳. روش‌های مختلفی برای استفاده از زمین مجازی در متاورس شیبا وجود دارد
نحوه شما از زمین متاورس کاملاً به شما بستگی دارد. شما می‌توانید یک خانه در زمین خود بسازید یا یک کسب و کار در آن راه‌اندازی کنید. همچنین می‌توانید زمین خود را اجاره دهید و درآمد غیرفعال به دست آورید. با خرید زمین‌های موجود در این متاورس امکان استفاده از آن‌ها به همه این روش‌های گفته‌شده وجود دارد.
۴. هیچ محدودیتی در متاورس شیبا وجود ندارد
هیچ‌کس نمی‌تواند به شما بگوید چه کاری می‌توانید انجام دهید و چه کاری نمی‌توانید انجام دهید. تنها محدودیت تخیل شماست. شما می‌توانید قلمرو خود را دقیقاً همان‌طور که دوست دارید، در متاورس ایجاد کنید.
۵. هیچ‌کس متاورس را کنترل نمی‌کند
هیچ‌کس در متاورس نمی‌تواند پلتفرم و اعضای آن را کنترل کرده و شما را محدود کند. این ویژگی به افراد امکان فروش یا اجاره زمین در دنیای واقعی و همچنین استفاده از آن برای مقاصد دیگر را می‌دهد.

فعالیت‌هایی که می‌توانید در متاورس شیبا انجام دهید
همان‌طور که در زندگی واقعی زمانی که یک شهر توسط برنامه‌ریزان شهری توسعه می‌یابد، قطعه‌ها ترسیم و منطقه‌بندی شده و سپس برای تصویب ارائه می‌شوند. در متاورس نیز مشابه همین اتفاق رخ می‌دهد. زمین‌ها در متاورس، در فضای بلاک چین ثبت می‌شوند.
هنگامی که معماران و توسعه‌دهندگان زمین شیبا را طراحی و منطقه‌بندی کردند، طرح‌ها برای مشاهده اعضای انجمن به بازار زمین‌های شیبا ارسال شد. در آنجا اعضا می‌توانند اندازه و قیمت هر قطعه و منطقه‌ای را که در آن قرار دارد، ببینند. سپس می‌توانند زمین مورد نظر خود را خریداری کنند.
از زمان راه‌اندازی شیبالند کاربران می‌توانند برای فعالیت در متاورس شیبا، اقدام به خرید زمین‌های مجازی در این پلتفرم کنند. در این متاورس می‌توانید با خرید زمین‌های مجازی فعالیت‌های مختلفی انجام دهید که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
تبلیغات
فضاهای متعددی برای اعضای تجاری شیبا لند وجود دارد تا بتوانند تجارت خود را در جامعه شیبا لند تبلیغ کنند. فضاهایی در داخل مرکز خرید در امتداد مسیرهای کلیدی وجود دارد که کسب و کارها می‌توانند فضایی را اجاره کنند تا از سوی کاربرانی که از آن فضا عبور می‌کنند دیده شوند. همچنین نیمکت‌های پارک، بیلبوردها و ساختمان‌ها در مکان‌های کلیدی مرکز شهر برای تبلیغات انتخاب می‌شوند.
سرگرمی
در متاورس شیبا مناطق سرگرمی نیز وجود خواهد داشت. این قسمت از شهر میزبان همه مکان‌های تفریحی مورد علاقه شما خواهد بود. سالن‌های سینمایی با جدیدترین نسخه‌ها، گالری‌های هنری با محبوب‌ترین NFT ها، حتی کلوپ‌های موسیقی کوچکی وجود خواهند داشت که در آن‌ها می‌توانید از اجراهای هنرمند مورد علاقه‌تان لذت ببرید.
کسب و کار
منطقه تجاری متاورس شیبا نیز فرصت‌های مختلفی را به جامعه‌ای ارائه می‌دهد که به‌دنبال ارائه کالاها و خدمات خود به دنیای مجازی از دنیای واقعی و در زمان واقعی هستند. ترکیبی از ساختمان‌های اداری میزبان متخصصانی از جمله پزشکان، وکلا، حسابداران و سایر متخصصان خواهد بود.
اعضای Shiba Land همچنین به یک مرکز خرید دسترسی دارند و می‌توانند هر چیزی را در این دنیای مجازی خریداری کنند و آن را در خانه خود در دنیای واقعی تحویل بگیرند. این بهترین ادغام تجارت الکترونیک با متاورس به‌صورت سه‌بعدی خواهد بود.
توجه داشته باشید امکان دریافت زمین رایگان در متاورس وجود ندارد و تنها اعضایی که توانایی سرمایه‌گذاری و خرید زمین‌ها را دارند، واجد شرایط خرید زمین در شیبا متاورس هستند.
بازار شیبا لند چیست؟
بازار شیبالند (Shiba Land Marketplace) تلاشی برای تقلید از دنیای واقعی تا حد امکان است. تیم شیبا لند تلاش کرده است یک بازار انحصاری، مجازی و نسبتاً واقعی ایجاد کند که به‌عنوان واسطه‌ای برای خرید اقلام مختلف و فروش آن‌ها برای کسب درآمد عمل می‌کند.
اکنون که نسل جوان به سمت دیجیتالی‌شدن در تمام جنبه‌های زندگی پیش می‌رود، جای تعجب نیست که تمدن به سمت متاورس حرکت کند. کاربران می‌توانند زمین مجازی را در بازار شیبالند بخرند، بفروشند یا اجاره کنند.
همچنین می‌توانند NFT (توکن‌های غیر قابل تعویض) را در این پلتفرم توسعه دهند یا خریداری کنند. یک تاجر نیز می‌تواند از تبلیغات در این بازار برای تبلیغ محصول، کالا و خدمات خود استفاده کند.

نحوه خرید اولین زمین مجازی در متاورس شیبا
یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای خرید زمین در متاورس شیبا اینو، نگه‌داشتن کوین‌های LEASH است. همان‌طور که گفته شد، افرادی که توکن‌های LEASH را در اختیار داشته باشند، اولویت دسترسی به زمین‌های SHIBA Metaverse دارند که با توجه به کل توکن‌های LEASH قفل شده و دوره زمانی مربوط مقیاس خواهد شد.
اریک ام (Eric M)، توسعه‌دهنده شیبا در این باره توضیح داد که مالکان احتمالی می‌توانند بین 0.2 توکن‌های LEASH تا 5 توکن LEASH را برای 45 تا 90 روز قفل کنند. هر چه ارزش LEASH و دوره زمانی بیشتر باشد، صاحب توکن LEASH می‌تواند ارزش بیشتری به دست آورد.
مکانیسم مشابهی نیز برای افرادی که توکن‌های Shiboshi را در اختیار دارند، اعمال خواهد شد و آن‌ها نیز از اولویت دسترسی به زمین‌های متاورس شیبا برخوردار هستند. همچنین 2000 نفر از هولدرهای توکن‌های Shiboshi برای مالکیت زمین‌ها در منطقه انحصاری شیبوشی انتخاب خواهند شد.
با این حال Eric M اظهار داشت مالکان برای خرید زمین باید از رمز ارز ETH استفاده کنند و رمز ارز SHIB پذیرفته نخواهد بود. با وجود دسترسی زودهنگام هولدرهای توکن‌های LEASH و Shiboshi، افراد عادی فرصتی برای خرید زمین پس از مرحله اول راه‌اندازی خواهند داشت.
سه مرحله فروش زمین در Shiberse
متاورس Shiba Inu زمین‌های خود را در سه مرحله شامل مراحل پیشنهاد (Bid Event)، شانس مجدد (Holder Event) و فروش عمومی می‌فروشد. در مرحله پیشنهاد یا Bid، پیشنهاد ETH از هولدرهای LEASH تا پایان حراج به قراردادی هوشمند ارسال می‌شود.
تا پایان دوره مزایده، برنده مناقصه می‌تواند زمین‌های خود را در SHIBA Metaverse مینت کند. این مرحله در ۳ روز انجام می‌شود. در این مرحله باید توکن‌های LEASH یا NFT های خود را قفل کنید. پس از ارائه پیشنهاد، قادر به لغوکردن آن نخواهید بود؛ مگر اینکه فرد دیگری پیشنهاد بهتری ارائه دهد. در پایان این مرحله، بالاترین پیشنهاد حق مالکیت زمین را خواهد داشت.
پس از مرحله اول، مرحله فروش در شانس مجدد آغاز می‌شود که در این مرحله هولدرهای LEASH و Shiba می‌توانند بقیه زمین‌ها را بدون مناقصه خریداری کنند. این مرحله نیز ۷ روز طول می‌کشد و هیچ ارائه پیشنهادی انجام نمی‌شود. هر فردی که زودتر اقدام کند، می‌تواند زمین را بخرد.
بعد از آن فرایند فروش عمومی آغاز می‌شود که زمین‌ها در دسترس مخاطبان بسیار گسترده‌تری قرار خواهند گرفت. فروش عمومی نیز ۱۰ روز طول می‌‌کشد و همه کاربران می‌توانند زمین‌های باقی‌مانده را خریداری کنند. در این مرحله قیمت‌ها مقطوع است و نیازی به قفل‌کردن هیچ ارزی نخواهد بود.
فراموش نکنید برای خرید زمین در متاورس شیبا، باید از کیف پول متامسک استفاده کنید. اریک‌ ام درباره فروش زمین‌های این متاورس چنین توضیح داد:
«در مرحله فروش در شانس مجدد فقط هولدرهای توکن‌های LEASH می‌توانند زمین‌های متاورس شیبا را خریداری کنند. پس از عبور از این مرحله، فرایند فروش عمومی راه‌اندازی خواهد شد و همه می‌توانند زمین‌های باقی‌مانده را به روش معمولی خریداری کنند».
صاحبان رمز ارز شیبا اینو (SHIB) که یک میم کوین (memecoin) محبوب است نیز می‌توانند از رمز ارز خود برای خرید زمین در متاورس شیبا استفاده کنند و این زمین‌ها از طریق رمز ارز آن‌ها در دسترس خواهد بود.
ادغام توکن‌های SHIB با پروژه SHIBA Metaverse اینو گزینه‌های سفارشی‌سازی و دسترسی به ویژگی‌های مجازی در متاورس شیبا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین خرید زمین مجازی برای کاربران در این شرایط راحت‌تر خواهد بود.
جزئیات زمین‌های موجود در SHIBA Metaverse
این متاورس متشکل از ۱۰۰، ۵۹۵ قطعه زمین خواهد بود که به‌صورت مرحله‌ای تحویل داده می‌شود. 36431 قطعه زمین در مرحله اول در 13 آوریل ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفت. 36431 قطعه زمین که در فاز اول فروش در دسترس قرار می‌گیرد، به 4 بخش تقسیم شد که شامل رشد (Growth)، دفاع (Defense)، فناوری (Technology) و ارزها (Currencies) است.
این ۴ دسته زمین به چهار نوع مختلف و به شیوه زیر قیمت‌گذاری می‌شوند:

خز نقره‌ای (Silver Fur) به قیمت ۰.۲ اتر
دم طلایی (Gold Tail) به قیمت ۰.۳ اتر
پنجه پلاتینی (Paltinum Paw) به قیمت ۰.۵ اتر
دندان الماسی (Diamond Teeth) به قیمت ۱ اتر

همچنین تیم شیبا اینو ۱۵ قطعه زمین به‌عنوان پاداش برای افرادی در نظر گرفته است که حضور فعالی در توسعه متاورس امروزی و آینده داشته باشند.
سخن پایانی
Shiba Metaverse یک دنیای مجازی است که Shib.io میزبانی آن را بر عهده دارد و در آن شخصیت‌ها یا آواتارها می‌توانند حال و هوای دنیای واقعی را تجربه کرده و در این فضا زندگی کنند. به باور کارشناسان با توجه به علاقه روزافزون به فضای متاورس، این پلتفرم می‌تواند برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به نوآوری در بازارهای مالی فضای جالب و مفیدی باشد.
متاورس شیبا اینو زمین‌های خود را در سه مرحله شامل پیشنهاد، شانس مجدد و فروش عمومی به فروش می‌رساند. پلتفرم این متاورس نیز Shiberse نام دارد که در آن کاربران می‌توانند زمین مورد نیاز خود را با استفاده از یک نقشه تعاملی انتخاب کنند.
پرسش‌های متداولمتاورس شیبا چیست؟این متاورس یک دنیای مجازی است و هدف اصلی آن ایجاد یک محیط مجازی تا حد امکان شبیه دنیای واقعی خواهد بود؛ جایی که کاربران می‌توانند بازی کنند، با یکدیگر تعامل داشته باشند و کسب و کار خود را معرفی کنند.هدف از راه‌اندازی متاورس شیبا چیست؟توسعه‌دهندگان Shiba Inu پس از موفقیت‌هایی که از میم کوین خود به دست آوردند، تصمیم گرفتند وارد دنیای Web 3.0 و متاورس شوند. هدف شیبا اینو از راه‌اندازی این متاورس، ارائه تجربه همه‌جانبه از این دنیای مجازی است.نحوه خرید زمین متاورس چگونه است؟این متاورس زمین‌های خود را در سه مرحله به فروش می‌رساند. این سه مرحله شامل پیشنهاد (Bid Event)، شانس مجدد (Holder Event) و فروش عمومی است.تعداد زمین‌های موجود در متاورس شیبا چقدر است؟این متاورس متشکل از ۱۰۰، ۵۹۵ قطعه زمین خواهد بود که به‌صورت مرحله‌ای تحویل داده می‌شود. 36431 قطعه زمین در مرحله اول در 13 آوریل ۲۰۲۲ در دسترس قرار گرفت. 36431 قطعه زمین که در فاز اول فروش در دسترس قرار می‌گیرد، به چهار بخش تقسیم شده که شامل رشد (Growth)، دفاع (Defense)، فناوری (Technology) و ارزها (Currencies) هستند.بازار شیبا لند چیست؟بازار شیبالند (ShibaLand Marketplace) تلاشی برای تقلید از دنیای واقعی تا حد امکان است. تیم شیبا لند تلاش کرده است یک بازار انحصاری، مجازی و نسبتاً واقعی ایجاد کند که به‌عنوان واسطه‌ای برای خرید اقلام مختلف و فروش آن‌ها برای کسب درآمد عمل می‌کند.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۲۷ رای)

۴.۴

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *