مدیرعامل پی پل: این شرکت کیف پول ارزهای دیجیتال ملی خواهد شد

مدیرعامل پی پل: این شرکت کیف پول ارزهای دیجیتال ملی خواهد شد – رمز ارز

اخبار آلت‌ کوین‌ها

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی پل، روز پنجشنبه گفت که از نظر او این شرکت نقش چشمگیری در کاربرد ارزهای دیجیتال ملی (CBDC) دارد. او در کنفرانس سرمایه‌گذاران اظهار کرد که پی پل آماده می‌شود تا به «کیف دیجیتال ارزهای ملی جهان» تبدیل شود.
به گزارش «The Block»، بخشی از نقشهٔ راه محصول پی پل برای ارزهای دیجیتال که به‌تازگی رونمایی شده، تبدیل‌شدن به پلتفرم ارزهای دیجیتال ملی است. شولمن گفت که کیف پول‌های دیجیتال در حال تبدیل‌شدن به روشی مناسب برای بانک‌های مرکزی هستند تا از آن طریق بتوانند توکن‌ها را بین مصرف‌کنندگان توزیع کنند.
او افزود:
پی پل مکملی بی‌نقص برای بانک‌های مرکزی و دولت برای توزیع ارزهای دیجیتال ملی به روشی مدرن است؛ به‌طوری که تعداد بیشتری از افراد بتوانند به اقتصاد دیجیتال دسترسی پیدا کنند. ما بر این باور هستیم این حوزه محور تمرکز کسب‌وکار جدیدی است که ما ایجاد کرده‌ایم.
بسیاری از بانک‌های مرکزی هنوز راهی طولانی تا انتشار رمز ارز ملی در پیش دارند. کریستین لاگارد (Christine Lagarde)، رئیس بانک مرکزی اروپا، گفته است که اجرای یورو دیجیتال سال‌ها طول می‌کشد. فدرال رزرو هم هنوز در مرحلهٔ پژوهش درباره دلار دیجیتال است. با این حال، شولمن گفت که پی پل به‌دنبال به کار گرفتن دارایی‌های [دیجیتال] موجود است.
پی پل پیشتر در ماه جاری میلادی در کنفرانس گزارش درآمد سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰، از نقشهٔ راه محصول خود رونمایی کرد. در این کنفرانس، شولمن نظام مالی کنونی را «قدیمی» توصیف کرد و گفت این موضوع باعث شده تا پی پل واحدی جدید با تمرکز بر بلاک چین و اقتصاد دیجیتال ایجاد کند. او در کنفرانس روز پنجشنبه سرمایه‌گذاران هم بر همان نظرات تأکید کرد.
شولمن گفت:
همچنان که به سمت یک فناوری مدرن حرکت می‌کنیم که می‌تواند فناوری دفترکل توزیع‌شده یا فناوری دیگری باشد، شاهد تغییر در نحوه گسترش شکل‌های دیجیتالی ارزش در جهان خواهیم بود.
پی پل نیز در حال برنامه‌ریزی برای نگاهی موشکافانه‌تر به این شکل‌های دیجیتال ارزش است. اظهارات شولمن حاکی از اهدافی گسترده‌تر نسبت به توزیع ارزهای دیجیتال ملی بود. «گام اول» در نقشه راه محصول، استفاده‌کردن از ارزهای دیجیتال در پی پل به‌عنوان یک ابزار تأمین مالی است، اما شولمن اظهار داشت که پی پل به‌دنبال دیجیتالی‌کردن دارایی‌های دیگر از طریق کاربرد قراردادهای هوشمند و توکن‌سازی است.
او اظهار داشت:
اگر به برخی از کاربردها در بلاک چین فکر کنید، از دیجیتالی کردن دارایی‌هایی صحبت می‌کنید که می‌تواند به بخش‌های کوچکتر تقسیم‌بندی شود. این دقیقاً چیزی است که ما به‌دنبال آن هستیم و در نقشه راه‌مان گنجانده‌ایم.
به‌گفته شولمن، بخشی از فرایند ایجاد کاربردپذیری یک سیستم مالی این است که درباره آینده بلندمدت آن و اینکه این سیستم چگونه می‌تواند باشد، فکر کنیم.
او افزود:
این فرصتی است که هر چند دهه یک بار روی می‌دهد، [فرصتی که] در آن ریل‌های بنیادی دوباره طراحی می‌شوند و ما فرصت داریم که بار دیگر به آن شکل دهیم.

موردی یافت نشد.

wpDiscuzدیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدxInsertComment Author Info

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *