گردش یک روزه در کیش! – خبر روز

گردش یک روزه در کیش!
بسیاری از ما دوست داریم که برای تعطیلات به یک جای خوش آب و هوا برویم، کمی تفریح کنیم و از دغدغه‌های زندگی شهرنشینی دور شویم. جزیره کیش همه این ویژگی‌ها را دارد و شاید به همین دلیل است که تورهای کیش همیشه پرطرفدار هستند.
تور کیش لحظه آخری فرصت مناسبی برای کسانی است که نتوانستند از قبل برای سفرشان برنامه‌ریزی کنند یا می‌خواهند هزینه کمتری برای سفر به این جزیره دیدنی بپردازند. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از گردش یک روزه به جزیره زیبای کیش لذت ببرید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.
چگونه در یک روز در جزیره کیش خوش بگذرانیم؟
یک روز فرصت کمی برای تفریح در جزیره کیش به نظر می‌رسد ولی در همین یک روز هم می‌توان حسابی خوش گذراند! جزیره کیش ساحل‌های تفریحی، مرکز خریدهای متنوع و آثار تاریخی زیادی دارد. شما در یک روز نمی‌توانید از همه آن‌ها دیدن کنید. سفر یک روزه با تور کیش لحظه آخری برای کسانی مناسب است که هدف مشخصی از سفر به جزیره کیش دارند.

برای مثال خرید کردن برایشان در اولویت است یا دوست دارند همه روز را به استراحت در ساحل و تفریح‌های آبی بپردازند. در ادامه به شما بهترین ساحل‌ها، مراکز خرید و سایر جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش را معرفی می‌کنیم تا بتوانید برای سفر یک روزه‌تان به کیش برنامه‌ریزی کنید.

آرامش و هیجان را در سواحل کیش تجربه کنید
هریک از ساحل‌های کیش ویژگی‌های خاص خودش را دارد. بعضی از آن‌ها دنج و خلوت هستند و بعضی دیگر تفریح‌های آبی بسیار جذابی دارند. قایق‌سواری، پاراسل، جت اسکی و غواصی بخش کوچکی از تفریحات ساحلی جزیره کیش هستند. اگر اهل هیجان نیستید و دوست دارید که روز آرامی را در ساحل سپری کنید؛ نگران نباشید! ساحل کلبه هور، مارینا و درختان نارگیل جزو دنج‌ترین و خلوت‌ترین ساحل‌های جزیره کیش به شمار می‌روند. پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و عکاسی در این ساحل‌ها می‌تواند برای شما پیشنهاد خوبی باشد. همچنین در کنار همه سواحل، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوعی وجود دارد که محل خوبی برای استراحت و لذت‌بردن از تماشای خلیج‌فارس هستند.

فرصت خرید از بازارهای کیش را از دست ندهید!
مرکز خرید‌های جزیره کیش را می‌توان به دو دسته تقسیم‌بندی کرد. دسته اول مراکز خریدی هستند که شما می‌توانید انواع کالاهای لوکس و خارجی را در آن‌ها پیدا کنید. مرکز خرید زیتون، سارینا و رویامال تعدادی از مراکز خرید لوکس جزیره کیش هستند. بازار بزرگ مروارید، مرکز تجاری کیش و بازار ونوس در دسته دوم جای می‌گیرند. در این مرکز خریدها کالاهایی باکیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.
تفریحات خانوادگی در پارک دلفین‌ها
پارک دلفین‌ها یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است. در این مجموعه بزرگ بخش‌های مختلفی وجود دارد. بخشی مربوط به نگهداری دلفین‌ها، شیرهای دریایی و سایر جانوران دریایی است که در آن برنامه‌های نمایشی جذابی با استفاده از حیوانات اجرا می‌شود. یکی دیگر از بخش‌های جالب پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان است.

در این مجموعه پرندگانی از گونه‌های مختلف نگهداری می‌شوند. شما می‌توانید پرندگانی مانند طوطی، درنا، پلیکان و… را در باغ پرندگان ببینید. برنامه‌های کمدی و مسابقه‌های هیجان‌انگیز هم در این پارک برگزار می‌شوند. پارک دلفین‌ها انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که با تور کیش لحظه آخری به جزیره سفر کرده‌اند و می‌خواهند یک روز به‌یادماندنی را در کنار خانواده‌شان تجربه کنند. شاید سفر بعدی شما بعد از کیش به تور چابهار حیرت انگیز باشد.
سایر مراکز تفریحی و دیدنی جزیره کیش
تعداد دیگری از مکان‌های دیدنی و مراکز تفریحی جزیره کیش عبارتند از:• کشتی یونانی• شهر باستانی حریره• روستای باغو• حمام تاریخی کیش• پایاب• خانه اعیانی• پلاژ بانوان و آقایان• بوستان آهوان
بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش
انتخاب بهترین زمان برای سفر به کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اگر شرایط آب و هوایی برای شما در اولویت است و می‌خواهید زمانی به جزیره سفر کنید که گرمای هوا اذیتتان نکند؛ بهتر است اوایل دی‌ماه تا پایان اردیبهشت را برای خرید تور کیش لحظه آخری انتخاب کنید.
در این بازه زمانی رطوبت و گرمای هوا در روز آزاردهنده نیست و شب‌ها هم اغلب هوا خنک و دلنشین است. معمولاً در اسفندماه تورهای کیش ارزان‌تر هستند؛ پس اگر محدودیت‌هایی در بودجه سفرتان دارید می‌توانید این ماه را برای سفر به کیش انتخاب کنید. افرادی هم که دوست دارند سفری آرام و به دور از شلوغی و هیاهو را تجربه کنند؛ بهتر است تعطیلات و روزهای آخر هفته را برای سفر به کیش انتخاب نکنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *