آموزش انتقال تتر + معرفی ارزانترین شبکه انتقال تتر

ارزانترین روش انتقال تتر به شبکه ای بستگی دارد که برای انتقال تتر مورد استفاده قرار میگیرد. انتقال تتر به صرافی خارجی یا کیف پول های رمز ارز کار ساده‌ای است، اما چنانچه به نکات مهمی مانند شبکه انتقال توجه نکنید، ممکن است کل دارایی خود را از دست بدهید؛ درنتیجه بهترین راه‌حل این است که پیش از اقدام برای انتقال تتر، با شرکت در یک دوره آموزش رمز ارز به مفاهیم مختلف این بازار مسلط شوید تا بتوانید تجربه‌ای خوبی از فعالیت در این بازار کسب کنید و آن را ادامه دهید. در ادامه روش ثبت‌نام در یک صرافی ایرانی را شرح داده و سپس مراحل ارسال تتر به شخص و صرافی خارجی را نیز بیان کرده‌ایم.

آموزش مرحله به مرحله انتقال تتر به کیف پول و صرافی خارجی
مرحله اول: افتتاح حساب در صرافی آبان تتر
چطور با تخفیف کارمزد در صرافی آبان تتر ثبت نام کنیم؟
برای ثبت نام و استفاده از صرافی آبان تتر، کد تخفیف کارمزد معاملاتی را با وارد کردن کد ME9R در قسمت ریفرال (referral)، هدیه بگیرید.
برای شروع از لینک زیر وارد شوید:
همین الان در صرافی آبان تتر ثبت‌نام کنیدثبت نام

هدف ما در این مقاله آن است که روش انتقال تتر را بیان کنیم؛ برای این کار شما (اگر ساکن ایران باشید) باید ابتدا در یک صرافی ایرانی معتبر اقدام به افتتاح حساب کنید. در این مقاله آموزش افتتاح یک حساب کاربری در صرافی شناخته‌شده آبان‌ تتر را ارائه کرده‌ایم. برای این کار باید ابتدا به سایت این صرافی به آدرس اینترنتی www.anabtether.com مراجعه کنید.
در گام بعدی با کلیک روی گزینه «ورود/ ثبت‌نام» درصورت داشتن حساب کاربری، وارد حساب کاربری خود شوید یا افتتاح حساب کنید. برای آنکه یک حساب کاربری داشته باشید، روی گزینه ورود/ ثبت‌نام در بالا و سمت چپ تصویر کلیک ‌کنید.

پس از کلیک روی گزینه «ورود/ ثبت‌نام» در مرحله پیش، پنجره جدیدی برای ما باز خواهد شد که به‌طور پیش‌فرض امکان ورود به حساب کاربری را برای ما فراهم می‌کند، اما از آنجا که قصد ما ایجاد حساب معاملاتی است، باید روی لینک «ثبت‌نام کنید» در پایین پنجره کلیک کنیم. با این کار به مرحله بعد هدایت خواهیم شد.

در این مرحله می‌توانیم براساس شماره موبایل یا ایمیل ثبت‌نام کنیم. ما در اینجا روش ایمیل را انتخاب می‌کنیم، اما شما می‌توانید درصورت تمایل از روش ثبت‌نام به‌کمک شماره موبایل هم استفاده کنید. با کلیک روی تب «ثبت‌نام با ایمیل» در بالای پنجره، کادرهایی را خواهیم دید که باید آن‌ها را پر کنیم.
در کادر اول باید ایمیل خود را وارد کنیم و در کادر دوم باید یک رمزعبور متشکل از حداقل 8 کاراکتر (شامل حداقل یک عدد، یک حرف کوچک و یک حرف بزرگ انگلیسی) را وارد کنیم.
کادر بعد مربوط به کد معرف یا کد ریفرال است. شما می‌توانید عبارت «ME9R» را در این کادر وارد کنید تا به این ترتیب کارمزد معاملات شما در صرافی آبان ‌تتر با تخفیف محاسبه شود؛ البته پرکردن این کادر اختیاری است، اما از آنجا که با این کار تخفیفی برای کارمزد معاملات شما در صرافی آبان ‌تتر اعمال خواهد شد، پیشنهاد می‌شود حتماً از این موقعیت استفاده کنید.
درنهایت پس از آنکه گزینه مربوط به قبول قوانین و مقررات صرافی آبان ‌تتر را فعال کردید، با کلیک روی گزینه «ثبت‌نام» در پایین پنجره، کار ایجاد حساب معاملاتی شما تقریباً به اتمام می‌رسد.

پس از کلیک روی گزینه ثبت‌نام در مرحله پیش، کد تأییدی به ایمیلی که وارد کرده بودید ارسال خواهد شد. با مراجعه به ایمیل خود و واردکردن کد ارسالی از سوی صرافی آبان ‌تتر در کادر مربوط و سپس کلیک روی گزینه «ثبت‌نام» حالا شما دارای یک حساب معاملاتی شده‌اید. اگر روش شماره موبایل را برای ثبت‌نام انتخاب می‌کردید، کد تأیید به موبایل شما ارسال می‌شد.

ثبت‌نام شما در صرافی آبان ‌تتر به پایان رسید. اکنون برای آنکه بتوانید از امکانات بیشتر این صرافی استفاده کنید، باید احراز هویت شوید. برای این کار باید روی گزینه «احراز هویت ناقص» در بالا و سمت چپ تصویر کلیک کنید.

همان‌طور که در شکل هم می‌بینید، در مرحله اول احراز هویت، باید تصویر کارت ملی خودتان را آپلود کنید. در مرحله بعد یک سلفی با کارت ملی و سپس یک سلفی با کارت بانکی خود را آپلود کنید. برای شروع احراز هویت باید روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

پس از کلیک روی این گزینه، صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که باید شماره موبایل خود را برای دریافت یک کد تأیید در آن کادر وارد کرده و سپس روی گزینه «دریافت کد تأیید» کلیک کنید. فارغ از روشی که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده بودید، در زمان احراز هویت باید حتماً شماره موبایل خود را وارد کنید.

در این مرحله باید کد تأییدی که به شماره موبایل شما ارسال شده است، در کادر موجود وارد کرده و سپس روی گزینه تأیید کلیک کنید. اگر به هر دلیل قصد تغییردادن شماره موبایل واردشده را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی و با کلیک روی گزینه «تغییر شماره» این کار را انجام دهید.

در این مرحله از احراز هویت باید به‌ترتیب کد ملی، نام و نام خانوادگی خود را مطابق آنچه در کارت ملی‌تان است در کادرهای موجود در سمت راست وارد کرده و سپس روی گزینه بارگذاری تصویر در سمت چپ تصویر کلیک کنید تا بتوانید تصویر کارت ملی خود را بارگذاری کنید. بعد از انجام کارهای گفته‌شده، باید روی گزینه «تأیید و ادامه» کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

در این مرحله نیز باید تصویری مانند آنچه در بخش سمت راست می‌بینید، به‌صورت سلفی از خود بگیرید و آپلود کنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، در زمان گرفتن سلفی باید برگه‌ای در دست شما باشد که متن «اینجانب….. قصد معامله با سایت آبان ‌تتر به آدرس abantether.com را دارم و مدارک لازم جهت احراز هویت در این سایت ارسال گردیده است. ضمناً متعهد می‌شوم که حساب بنده تحت اختیار خودم می‌باشد و حساب به شخصی اجاره داده نشده است و خرید را برای خودم انجام می‌دهم. (امضای شخصی)» در آن نوشته شده باشد.
عکس شما باید با نور کافی و تمام‌رخ گرفته شود. در زمان عکس‌برداری نیز نباید عینک به چشم داشته باشید. همچنین اگر خودتان اقدام به گرفتن سلفی از دوربین جلو گوشی می‌کنید، متن برعکس و درواقع آینه‌ای خواهد شد؛ بنابراین لازم است فردی دیگر از دوربین پشت گوشی از شما عکس بگیرد. پس از آپلود تصویر مربوط باید روی گزینه «تأیید و ادامه» کلیک کنید.

در این مرحله که آخرین مرحله احراز هویت است، شما باید کارت بانکی خودتان را به همان شکلی که در تصویر می‌بینید به دست بگیرید و سپس از شخصی بخواهید از شما عکس بگیرد. همچنین باید در دو کادر موجود در پایین صفحه به ترتیب شماره کارت (16 رقمی) و شماره شبا (24 رقمی) خود را وارد کرده و سپس روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید.

با اتمام مراحل احراز هویت، صرافی به شما پیغام می‌دهد مدارک مربوط به احراز هویت شما با موفقیت ثبت شده است. اکنون دیگر باید در انتظار تأیید مدارک برای احراز هویت باشید تا بتوانید بدون محدودیت در صرافی آبان‌تتر فعالیت کنید. با کلیک روی گزینه «بازگشت به صفحه اصلی» به صفحه اصلی سایت صرافی بازمی‌گردید. تمام این کارها برای انتقال تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد.

مرحله دوم: شارژ حساب صرافی ایرانی به ریال
پس از ثبت‌نام در صرافی ایرانی (شما می‌توانید صرافی ایرانی موردنظر خودتان را انتخاب کنید) می‌توانید فعالیت‌های مختلف از جمله خرید ارزهای دیجیتال و… را انجام دهید. در این بخش فرض می‌کنیم شما قصد دارید برای شخصی تتر ارسال کنید، با این شرایط که پیش از این تتر نداشته‌اید. اگر این اولین بار است که قصد خرید، دریافت یا ارسال ارزهای دیجیتال را دارید، در اولین قدم باید به فکر یک کیف پول باشید.
در صرافی و در این مرحله می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از کارت بانکی خود، ارزهای دیجیتال مختلف از جمله تتر را خریداری کنید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برای این کار، کارت بانکی که در زمان احراز هویت ثبت‌کرده بودید، حتماً مورد تأیید صرافی قرار گرفته باشد. با فرض اینکه صرافی کارت بانکی شما را تأیید کرده است، می‌توانید به‌راحتی، مبلغ موردنظر خود را به حساب معاملاتی خودتان در صرافی واریز کنید.
برای این کار در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و سپس روی علامت سه‌خط در بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید. پس از آن باید از زیرمنویی که برای شما باز می‌شود، گزینه عملیات مالی و سپس واریز را انتخاب کنید.

با کلیک روی گزینه واریز در مرحله پیش، پنجره جدیدی برای شما باز خواهد شد. در این صفحه ابتدا مطمئن شوید تب واریز (و نه برداشت) را انتخاب کرده‌اید و سپس از بخش واریز از میان دو انتخابی که می‌توانید داشته باشید، واریز تومان (و نه واریز رمزارز) را انتخاب کنید.
در کادر بعد باید مبلغی را وارد کنید که می‌خواهید از کارت بانکی‌تان به حساب معاملاتی در صرافی واریز کنید. درنهایت نیز باید روی گزینه تأیید و واریز کلیک کنید.

در این مرحله پنجره جدیدی برای شما باز می‌شود که برای بررسی نهایی مبلغ واریزی و میزان کارمزد را به شما نشان خواهد داد. درصورت تأیید اطلاعات می‌توانید با کلیک روی گزینه «تأیید و پرداخت» به مرحله بعد در واریز پول به حساب خود برسید.

با کلیک روی گزینه تأیید و پرداخت در مرحله پیش، وارد درگاه بانکی خواهید شد. در این مرحله باید اطلاعات بانکی خود را در کادرهای مربوط وارد کرده و سپس روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید. اگر اطلاعات را به‌درستی وارد کرده باشید، کار به اتمام می‌رسد.

حالا کافی است در این مرحله روی گزینه بازگشت کلیک کنید تا به سایت صرافی بازگردید. باز هم یادآوری می‌کنیم برای انجام مراحل واریز پول (تومان) به صرافی، کارت بانکی شما باید حتماً توسط صرافی تأیید شده باشد؛ بنابراین اگر شما ثبت‌نام و حتی احراز هویت خود را تکمیل کرده باشید، نمی‌توانید بلافاصله اقدام به واریز سرمایه کنید، بلکه باید از سوی صرافی نیز تأیید شوید.

ما در اینجا واریز تومان در صرافی آبان ‌تتر را توضیح دادیم، اما فرایند واریز در دیگر صرافی‌های ایرانی تقریباً مشابه همین مراحل است؛ بنابراین شما در دیگر صرافی‌ها نیز می‌توانید در صفحه اصلی از لیست ارزها تومان را انتخاب کنید و روی بخش واریز مربوط به تومان کلیک کنید یا از بخش منو صرافی، عملیات مالی و سپس واریز را انتخاب کنید.
با انتخاب تومان و سپس واردکردن مبلغ و پس از آن اطلاعات بانکی، کار واریز تومان به حساب معاملاتی شما در صرافی ایرانی به پایان می‌رسد.

مرحله سوم: خرید تتر با استفاده از تومان
اکنون که حساب معاملاتی شما با تومان شارژ شده است، می‌توانید رمز ارز را خریداری کنید. قصد ما این است که در اینجا اقدام به خرید رمز ارز تتر کنیم؛ زیرا قرار است آن را برای شخصی دیگر ارسال کنیم. باز هم در صفحه اصلی و از لیست ارزهای دیجیتال، این بار رمز ارز تتر را پیدا کرده و از گزینه‌های موجود روی بخش «خرید» کلیک می‌کنیم.

از آنجا که ما قصد خرید رمز ارز را داریم، در این صفحه باید ابتدا تب خرید را انتخاب کنیم. همچنین به‌دلیل آنکه مبلغ واریزی ما به صرافی تومان بوده است، باید بخش خرید با تومان را انتخاب کنیم. در این موقعیت امکان خرید رمز ارز در دو حالت مختلف برای کاربران وجود دارد.
شما می‌توانید رمز ارز خود را با قیمت لحظه‌ای بازار خریداری کنید یا خودتان قیمت مشخصی را تعیین کنید و پس از رسیدن قیمت رمز ارز به مبلغ واردشده از سمت شما، معامله خرید شما انجام شود که درواقع ثبت سفارش محدود (Limit) است، اما در صورتی که شما قصد خرید تتر در صرافی آبان ‌تتر را داشته باشید، خرید تنها براساس قیمت لحظه‌ای بازار انجام خواهد شد.
در بخش بعدی باید حجم معامله خود را وارد کنید تا بتوانید معادل آن را به تومان ببینید. در بخش بعد نیز می‌توانید اطلاعات سفارش خود را مشاهده کنید. درنهایت درصورت تأیید با کلیک روی گزینه «ثبت سفارش» کار خودتان در خرید تتر را به پایان برسانید.

رسیدن به بخش خرید از راه‌های مختلفی برای کاربران فراهم شده است؛ برای مثال شما می‌توانید با کلیک روی گزینه منو (سه‌خط) در بالا و سمت راست صفحه نمایش خود و سپس انتخاب عملیات مالی و پس از آن خرید، باز هم به صفحه خرید رمز ارز دسترسی داشته باشید.

پس از انجام مراحل گفته‌شده، شما مقداری تتر در حساب معاملاتی خود دارید که می‌توانید آن را به کیف پول خود، کیف پول یک فرد خاص یا صرافی خارجی انتقال دهید. همچنین می‌توانید از تترهایی که با تومان در صرافی ایرانی خریده بودید، برای خرید رمز ارز دیگر در صرافی آبان ‌تتر استفاده کنید. باز هم یادآوری می‌کنیم مراحل ثبت‌نام، واریز پول، خرید و فروش و تقریباً تمام عملیات در صرافی‌های ایرانی تقریباً مشابه هم هستند.
مرحله چهارم: انتقال تتر از صرافی ایرانی به کیف پول
در این مرحله قصد داریم تترهایی را که براساس تومان خریده بودیم، به یک کیف پول انتقال دهیم. توجه به شبکه انتقال در انتقال تتر بسیار مهم است؛ زیرا میزان کارمزد هر شبکه متفاوت است و از طرف دیگر کیف پولی که قصد دارید رمز ارز تتر را به آن ارسال کنید، باید از شبکه انتخابی، پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید.
همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، برای شروع فعالیت در بازار ارزها بهتر است در اولین قدم به فکر کیف پول مناسب باشید؛ چراکه برای ارسال، دریافت و نگه‌داری ارزهای دیجیتال به آن نیاز پیدا خواهید کرد. کیف پول تراست ولت یکی از بهترین کیف پول‌هایی است که به‌دلیل رایگان‌بودن، امنیت و پشتیبانی از تعداد زیادی از ارزها، طرفداران بسیاری دارد.
برای آنکه بتوانید تترهایی را که خریده بودید، به کیف پول تراست ولت انتقال دهید، باید ابتدا وارد کیف پول خود شوید. در صفحه اصلی کیف پول، اگر روی گزینه Receive به معنای دریافت کلیک کنید، می‌توانید لیستی از ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید که با انتخاب رمز ارز خود (در اینجا تتر) وارد صفحه همان رمز ارز خواهید شد.
همچنین اگر رمز ارز موردنظرتان در لیست موجود در صفحه اصلی کیف پولتان وجود داشته باشد، می‌توانید به‌راحتی روی آن کلیک کنید. اگر بخواهید رمز ارزی خاص را به صفحه اصلی خود بیاورید، می‌توانید با کلیک روی آیکن دو اهرم در بالا و سمت راست تصویر، رمز ارز موردنظر را انتخاب و به لیست خود اضافه کنید.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، این است که کاربران معمولاً  ارز تتر را بر بستر شبکه ترون یعنی TRC-20 منتقل می‌کنند؛ زیرا میزان کارمزد مناسبی دارد؛ پس در زمان انتخاب شبکه انتقال در صرافی و همچنین رمز ارز موردنظر بر بستر شبکه مناسب (در اینجا رمز ارز تتر بر بستر ترون) توجه کافی داشته باشید.

در مرحله بعد از انتقال تتر، با انتخاب ارز تتر (USDT) و توجه به شبکه آن، وارد صفحه تتر خواهیم شد. همان‌طور که در بالا و سمت چپ تصویر مشاهده می‌کنید، ارز تتر که ما انتخاب کرده‌ایم بر بستر ترون است. درحقیقت آدرس کیف پولی که برای ما ایجاد و نمایش داده می‌شود، تنها برای انتقال رمز ارز تتر از صرافی (کیف پول دیگر) بر بستر ترون مناسب است.
اگر شبکه‌ها مشابه نباشند، ممکن است دارایی فرستنده از بین برود و به مقصد نرسد. برای دریافت تتر از صرافی باید روی گزینه Receive کلیک کنیم.

در این مرحله، باید آدرس کیف پول را کپی کرده یا با استفاده از بارکد، آن را دریافت کنید. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری آدرس کیف پول برای کاربران فراهم شده است. در اینجا باز هم به شما هشدار داده شده است که باید ارزهای دیجیتال تتر را تنها بر بستر ترون (TRC-20) از مبدأ ارسال کنید.

حالا باید به صرافی بازگردیم. در اینجا صرافی بیت پین (Bitpin) را انتخاب کرده‌ایم. برای انتقال تتر می‌توانید در لیست ارزهای دیجیتال، ارز موردنظر خود را (در اینجا تتر) پیدا کرده و روی گزینه برداشت در مقابل آن کلیک کنید. همچنین از بالای صفحه می‌توانید روی گزینه برداشت کلیک کرده و در مرحله بعد، رمز ارز موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

با انتخاب رمز ارز تتر (Tether / Usdt) چنین صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد. ابتدا در بخش شبکه برداشت، باید همان شبکه متناظر با آدرس کیف پول را انتخاب کنید. از آنجا که ما آدرس کیف پولی بر مبنای استاندارد ترون (TRC-20) دریافت کردیم، در اینجا نیز باید شبکه انتقال TRC-20 یا ترون را انتخاب کنیم.
در کادر بعدی مقدار تتر را که قصد داریم به کیف پول ارسال کنیم، وارد می‌کنیم و در کادر آخر نیز آدرس کیف پول را که کپی کرده بودیم، وارد خواهیم کرد. همچنین می‌توانید با کلیک روی آیکون دفتر تماس، آدرس کیف پول موردنظر خود را ثبت کنید تا به‌راحتی در زمان انتقال بتواند آدرس از پیش ثبت‌شده را انتخاب کنید.
درنهایت نیز با پرکردن کادرها با اطلاعات درست باید روی گزینه «درخواست برداشت» کلیک کنید. پس از مدتی ارزهای دیجیتال تتر با میزان کارمزد تقریباً یک دلار به آدرس کیف پولی که وارد کرده بودید، منتقل خواهند شد.

مرحله پنجم: انتقال تتر به صرافی خارجی
اگر قصد ارسال تتر به یک صرافی خارجی را داشته باشید، باید از بخش واریز صرافی خارجی، آدرس کیف پول حساب معاملاتی خود را استخراج و آن را کپی کنید. سپس به کیف پول خود مراجعه کرده، با انتخاب رمز ارز تتر، آدرس کیف پول صرافی را که کپی کرده بودید وارد کنید و انتقال تتر را انجام دهید. در ادامه این فرایند را مفصل شرح داده‌ایم.
توجه داشته باشید ما قصد داریم تتر را از کیف پول به صرافی خارجی ارسال کنیم؛ درنتیجه کیف پول شخصی ما فرستنده (Sender) و کیف پول صرافی، گیرنده (Reciever) است. در گام اول به صرافی خارجی مراجعه کنید و اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب کاربری ایجاد کنید. ما در اینجا صرافی کوکوین (Kucoin) را انتخاب کردیم.
پس از ورود به حساب کاربری از بخش کیف پول در نوار بالای صفحه، روی آیکون کیف پول کلیک کرده و سپس از منویی که برای ما باز می‌شود، بخش Deposit به معنای واریز را انتخاب می‌کنیم. در مرحله بعد در صفحه‌ای که برای ما باز می‌شود، در کادر اول رمز ارزی که قصد داریم دریافت کنیم و در کادر دوم شبکه‌ای انتقال را انتخاب خواهیم کرد و سپس آدرس کیف پولی را که برای ما نمایش داده خواهد شد و متشکل از کاراکترهای عدد و حروف انگلیسی است، با کلیک روی گزینه موجود در مقابل آدرس کپی می‌کنیم.

حالا باید وارد کیف پول خودتان شوید و روی گزینه Send در نوار بالای صفحه کلیک کنید تا بتوانید رمز ارز موردنظر خود برای ارسال را پیدا کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی رمز ارز موردنظر از لیست موجود، به صفحه رمز ارز منتقل شوید.

در صفحه رمز ارز تتر، باید گزینه Send را انتخاب کنید؛ زیرا شما قصد دارید ارزهای دیجیتال تتر را از کیف پول به صرافی انتقال دهید. در مرحله بعد باید آدرس کیف پول صرافی خود را که در بخش پیش کپی کرده بودید، در کادر اول قرار دهید و مقدار رمز ارز تتر را که می‌خواهید به صرافی ارسال کنید نیز در کادر دوم قرار دهید.
همچنین می‌توانید با کلیک روی عبارت MAX USDT کل دارایی تترهای خود را به آدرس موردنظرتان که صرافی خارجی است، انتقال دهید. درنهایت با کلیک روی گزینه CONTINUE در بالا و سمت راست تصویر، کار انتقال به پایان می‌رسد و پس از مدتی شما می‌توانید در صرافی به تترهایی که ارسال کرده بودید دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی
در این مقاله به انتقال تتر برای شخص دیگر اشاره کردیم؛ البته با مطالعه این مقاله شما می‌توانید علاوه بر افراد دیگر، به کیف پول خودتان یا کیف پول صرافی نیز تتر ارسال کنید. تتر یک استیبل کوین با پشتوانه دلار است و تقریباً می‌توان گفت هیچ تأثیری از نوسانات بازار ارزها نمی‌گیرد؛ به همین دلیل افراد زیادی برای کاربردهای متفاوت از این رمز ارز استفاده می‌کنند.
 سوالات متداول

آیا می‌توان به‌کمک کارت بانکی، تتر خرید؟

بله، شما می‌توانید در یک صرافی معتبر ایرانی از جمله آبان‌تتر اقدام به افتتاح حساب کنید و سپس با واریز پول به‌وسیله کارت بانکی خود به‌راحتی تتر یا هر رمز ارز دیگر را خریداری کنید.

برای انتقال تتر از ایران به شخصی دیگر چه فرایندی باید طی شود؟

افتتاح حساب در یک صرافی ایرانی
واریز پول (تومان)
خرید تتر با تومان
گرفتن آدرس کیف پول شخص موردنظر
ارسال تتر به شخص از کیف پول صرافی و یا از کیف پول شخصی، پس از انتقال تتر

بهترین شبکه انتقال تتر کدام است؟

رمز ارز تتر بر بستر شبکه‌های متفاوتی قابل انتقال است؛ با این حال شبکه ترون (TRC-20) مناسب‌ترین انتخاب است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *