آموزش شارژ حساب تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یک پلتفرم تحلیل تکنیکال است که تقریباً تمام تریدرها و تحلیلگران آن را می‌شناسند و از آن استفاده کرده‌اند. این پلتفرم ابزارهای تحلیلی فوق‌العاده کاربردی را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بهترین تحلیل را انجام دهند. با این حال اگر تحلیلگری قصد تحلیل حرفه‌ای داشته باشد می‌تواند با پرداخت هزینه حساب خود را ارتقا دهد و از خدمات بیشتری استفاده کند. البته بسیاری از تریدرها در ایران می‌توانند تمام نیاز خود را با شارژ حساب تریدینگ ویو در سطح کاربری Pro برطرف کنند. اگر تریدری به امکانات بیشتر نیاز داشته باشد، می‌تواند حساب‌های دیگر را نیز انتخاب کند. در این مقاله قصد داریم انواع حساب‌ها در تریدینگ ویو را معرفی کنیم و سپس نحوه شارژ حساب تریدینگ ویو را به‌صورت قدم به قدم آموزش دهیم.
سطوح مختلف کاربری در تریدینگ ویو
کاربران بازارهای مالی جهانی از جمله بازار فارکس و بازار رمزارزها معمولاً از پلتفرم تریدینگ ویو برای تحلیل نمودار قیمتی دارایی‌های مختلف استفاده می‌کنند؛ البته طیف کاربران این پلتفرم به‌قدری گسترده است که نیازهای آن‌ها گاهی با هم متفاوت است.
به همین دلیل سطوح کاربری مختلف در این پلتفرم تعریف شده است تا همه کاربران بتوانند به‌صورت رایگان از ابزارهای تحلیلی تریدینگ ویو استفاده کنند یا با پرداخت هزینه سطح کاربری خود را ارتقا دهند. در ادامه ویژگی‌های انواع کاربران را در این پلتفرم بیان خواهیم کرد.

سطح کاربری Basic
وقتی شما در سایت تریدینگ ویو افتتاح حساب می‌کنید نوع حساب کاربری شما به‌صورت خودکار Basic است که می‌توانید درصورت تمایل حساب خود را با پرداخت هزینه ارتقا دهید؛ البته باید بدانید حتی کاربران سطح Basic در این پلتفرم کاربردی به قابلیت‌های بسیار زیادی دسترسی دارند و می‌توانند به‌کمک ابزارها و امکانات ارائه‌شده در سایت، تحلیل‌های بسیار دقیقی روی نمودارهای قیمتی انجام دهند و با باز کردن معاملات به سود برسند.
با این حال برخی محدودیت‌ها از جمله نمایش تبلیغات در صفحه نمودار قیمتی، عدم امکان استفاده هم‌زمان از بیش از سه اندیکاتور، محدودیت باز کردن تنها یک نمودار قیمتی در صفحه، ذخیره تحلیل‌ها تنها برای یک نمودار قیمتی و عدم امکان استفاده از قابلیت بک‌تست برای تایم فریم‌های زیر روزانه سبب می‌شوند برخی تریدرهایی که قصد فعالیت حرفه‌ای دارند تصمیم بگیرند که برای به دست آوردن نتایج بهتر با جزئیات و قابلیت‌های بیشتر حساب کاربری خود را ارتقا دهند.
سطح کاربری Pro

5 اندیکاتور در هر چارت
امکان به نمایش گذاشتن دو نمودار قیمتی در صفحه
فعال کردن 20 هشدار قیمت
فعال کردن 20 هشدار روی اندیکاتور، استراتژی یا اشکال کشیده‌شده
بدون نمایش تبلیغات
امکان استفاده از اندیکاتورهای Volume Profile
استفاده از چندین واچ‌لیست
امکان بک‌تست گرفتن در تریدینگ ویو برای تایم‌فریم‌های زیر یک‌روزه

سطح کاربری Pro+

10 اندیکاتور در هر چارت
امکان به نمایش گذاشتن 4 نمودار قیمتی در صفحه
فعال کردن 100 هشدار قیمت
فعال کردن 100 هشدار روی اندیکاتور، استراتژی یا اشکال کشیده‌شده
امکان ذخیره کردن تحلیل انجام‌شده روی 10 نمودار قیمتی
نمودارهای قیمتی در تایم فریم‌های زیر یک‌روزه برای دارایی‌های Exotic
امکان ترکیب اندیکاتورها

سطح کاربری Premium

25 اندیکاتور در هر چارت
امکان به نمایش گذاشتن 8 نمودار قیمتی در صفحه
فعال کردن 400 هشدار قیمت
فعال کردن 400 هشدار روی اندیکاتور، استراتژی یا اشکال کشیده‌شده
امکان ذخیره کردن تحلیل نمودارهای قیمتی به‌صورت نامحدود
تنظیم هشدارهایی که هیچ‌وقت منقضی نمی‌شوند.
به اشتراک‌گذاری داده‌های بیشتر
به اشتراک‌گذاری داده‌های بیشتر در بک‌تست گرفتن برای تایم‌فریم زیر یک‌روزه.

Professional Premium
کامل‌ترین و عالی‌ترین ویژگی‌های سایت تریدینگ ویو برای سطح کاربری Professional Premium در نظر گرفته شده است؛ البته بدیهی است هزینه این حساب از دیگر حساب‌های سایت نیز بالاتر است.
سیستم پرداخت ماهیانه و سالانه در تریدینگ ویو
همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید شما می‌توانید یکی از دو گزینه موجود در بالای صفحه که میزان هزینه را برای بازه ماهانه و سالانه نشان می‌دهد انتخاب کنید. Monthly هزینه هر ماه استفاده از خدمات تریدینگ ویو را برای سطوح مختلف نشان می‌دهد؛ درحالی‌که Annually هزینه سالانه را نشان می‌دهد.
توجه داشته باشید با انتخاب گزینه Annually که مخصوص طرح سالانه است. هزینه هر سطح کاربری در طول یک ماه از سال نشان داده می‌شود و درواقع برای دانستن مبلغ کل باید مبلغ آورده شده را در عدد 12 (12 ماه سال) ضرب کنید که البته مبلغ کل سالیانه نیز با فونت کوچک‌تر آورده شده است.
توصیه می‌شود اگر سرمایه کافی برای پرداخت هزینه سالانه را دارید آن را انتخاب کنید؛ چراکه در این صورت در میزان هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید. با انتخاب طرح سالانه درواقع هزینه با تقریباً 16 درصد تخفیف محاسبه می‌شود که می‌توان آن را معادل دو ماه استفاده رایگان از تریدینگ ویو به حساب آورد؛ پس اگر کاربر همیشگی این پلتفرم هستید و امکان پرداخت هزینه آن برای شما مقدور است، طرح سالانه برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود.
همچنین هر طرحی را انتخاب کنید و قصد خریداری آن را داشته باشید می‌توانید پیش از استفاده از دوره اصلی، یک ماه از آن سطح کاربری به صورت رایگان استفاده کنید. درحقیقت با این کار درصورت فعال‌سازی طرح سالانه سطح کاربری Pro+ می‌توانید 13 ماه از خدمات تریدینگ ویو بهره‌مند شوید.

نحوه شارژ حساب تریدینگ ویو
پس از اینکه با ویژگی حساب‌های مختلف در این پلتفرم آشنا شدید، باید حساب تریدینگ ویوی خود را شارژ کنید. برای این کار باید ابتدا وارد حساب کاربری خود در این پلتفرم شوید و سپس روی آیکون پروفایل خود در سمت چپ و بالای تصویر کلیک کنید تا زیرمنویی برای شما به نمایش درآورده شود.
در زیرمنوی ظاهرشده باید نشانگر ماوس خود را روی نام حساب کاربری خود قرار دهید و باز هم از منویی که نمایش داده می‌شود گزینه Account & Billing را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید.

در این مرحله باید روی گزینه آبی‌رنگ Upgrade Now در بالا و سمت راست تصویر کلیک کنید. با این کار می‌توانید سطح حساب کاربری خود را ارتقا دهید یا دیگر انواع حساب کاربری را انتخاب کرده و شارژ کنید. البته بد نیست بدانید اگر بخواهید بیش از سه اندیکاتور را روی نمودار قیمتی خود اعمال کنید یا هر عمل دیگری را انجام دهید که در حساب‌های Basic مجاز نیست، تریدینگ ویو پنجره‌ای را برای شما باز می‌کند و انواع حساب را به شما نمایش می‌دهد که از آن بخش نیز می‌توانید اقدام به ارتقا سطح کاربری خود کنید.

پس از کلیک روی گزینه Upgrade Now در مرحله پیش انواع سطوح کاربری به همراه قیمت خرید و ویژگی‌های آن برای شما به نمایش درمی‌آیند. ما در بخش‌های پیشین انواع ویژگی‌های هریک از انواع حساب را برای شما بیان کردیم؛ با این حال بهتر است در زمان شارژ حساب تریدینگ ویو و خرید حساب جدید ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنید تا درصورت وجود تغییرات از آن ویژگی‌ها آگاه باشید.
شما می‌توانید حساب‌های خود را برای بازه ماهانه یا سالانه خریداری کنید که توضیحات مربوط در این مورد را نیز در بخش‌های پیش شرح دادیم. پس از انتخاب حساب موردنظر باید روی گزینه آبی‌رنگ Try Free for 30 days کلیک کنید. اگر فرایند خرید را از این طریق پی بگیرید، یک ماه به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته خواهد شد، اما چنانچه بخواهید از حساب یک ماه رایگان صرف‌نظر کنید می‌توانید روی لینک Pay Now در پایین گزینه آبی‌رنگ کلیک کنید و فرایند خرید و شارژ حساب تریدینگ ویو را به پایان برسانید.

در اینجا شما می‌توانید نوع حسابی را که انتخاب کرده بودید برای بازه ماهانه یا سالانه خریداری کنید. با فعال کردن گزینه Annually می‌توانید حساب انتخاب‌شده را سالانه تهیه کنید و درواقع برای 12 ماه از خدمات تریدینگ ویو در این سطح استفاده کنید.
در صورتی که حساب را از نوع Monthly خریداری کنید خدماتی که به شما ارائه خواهد شد برای مدت یک ماه قابل استفاده هستند و پس از آن برای استفاده مجدد از امکانات آن باید باز هم حساب خود را در پلتفرم مذکور شارژ کنید.‌ پس از انتخاب نوع حساب در سمت راست تصویر می‌توانید نوع حساب انتخاب شده و مبلغ پرداختی را مشاهده کنید. اگر با داده‌های نمایش داده شده موافق باشید باید روی گزینه آبی‌رنگ Next کلیک کنید تا باقی مراحل را نیز طی کنید.

در این بخش می‌توانید انتخاب کنید داده‌های جدید را که رایگان در دسترس نیستند برای تحلیل خود نیاز دارید یا خیر. برخی از پلتفرم‌ها این داده‌ها را به‌دلیل وجود برخی قوانین با تأخیر ارائه می‌دهند و برای در دسترس بودن در لحظه این داده‌ها باید هزینه‌ای پرداخت شود.
اگر این داده‌ها برای شما اهمیت دارند گزینه I need that data را انتخاب کنید، اما چنانچه تأخیر در دسترسی به این داده‌ها خللی در تحلیل شما ایجاد نمی‌کند، گزینه I’m good without it را فعال کرده و سپس روی گزینه Next در سمت راست تصویر کلیک کنید.

در این مرحله باید روش پرداخت و اطلاعات دیگر را وارد کنید تا بتوانید پرداخت خود را تکمیل کرده و از خدمات ارائه‌شده در حساب خود بهره‌مند شوید. در بالا و سمت چپ تصویر باید نوع پرداخت را انتخاب کنید. اگر ساکن ایران هستید روش Crypto یا ارزهای دیجیتال انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
با توجه به روش پرداخت باید اطلاعات بیشتری را نیز وارد کنید؛ برای مثال اگر روش کریپتوکارنسی را انتخاب کرده باشید حالا باید رمز ارز موردنظر را که در کیف پول خود موجودی کافی از آن دارید انتخاب کنید.
در کادرهای موجود نیز باید نام، کشور، استان، شهر و خیابان محل اقامت خود را وارد کنید و دو گزینه موجود در پایین صفحه را نیز فعال کنید. با انجام تمام کارهایی که به آن‌ها اشاره کردیم حالا باید روی گزینه آبی‌رنگ Complete your purchase کلیک کنید تا خرید شما تکمیل شود.
همچنین اگر کد تخفیف داشته باشید باید آن را در کادر سمت راست بالای پنجره وارد کرده و سپس روی گزینه Complete your purchase کلیک کنید.

در این مرحله باز هم مبلغ کل پرداخت برای شما به نمایش درمی‌آید. درصورت تأیید این مبلغ می‌توانید مراحل انتهایی پرداخت را نیز تکمیل کنید. اگر از صرافی کوین بیس استفاده می‌کنید، می‌توانید روی گزینه Pay with coinbase کلیک کنید و اما در صورتی قصد پرداخت مبلغ را از کیف پول خود دارید باید رمز ارز موردنظر را از لیست موجود انتخاب کنید.

پس از انتخاب رمز ارز مورد نظر در مرحله پیش چنین پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید آدرس ایجادشده را از آن کپی کنید و حالا کیف پول خود را باز کرده و با انتخاب رمز ارز و شبکه انتقال انتخابی، مراحل ارسال رمز ارز (Send) را دنبال کنید و آدرس کپی‌شده را در بخش آدرس وارد کنید.
توجه داشته باشید برخی از ارزهای دیجیتال قابل انتقال روی چند شبکه متفاوت هستند؛ پس در زمان انتخاب رمز ارز در کیف پول مطمئن شوید شبکه انتقال مطابق شبکه آورده شده در تریدینگ ویو بوده است. همچنین شما می‌توانید به‌جای کپی کردن آدرس، کیف پول خود را باز کرده و با کمک بارکدخوان آن مراحل ارسال و درواقع پرداخت پول را راحت‌تر انجام دهید. علاوه بر این برای آنکه مبلغ را به‌درستی وارد کنید، امکان کپی کردن آن نیز در زیر آدرس برای تحلیلگران آورده شده است.

همان‌طور که تصویر بالا هم قابل مشاهده است زمان شما برای واریز سرمایه به‌صورت رمز ارز از کیف پول محدود و تقریباً یک ساعت است. اگر در این زمان واریز را انجام ندهید، باید یک‌بار دیگر فرایند را تکرار کنید و با دریافت آدرس فرایند خرید و به‌طور دقیق‌تر شارژ حساب تریدینگ ویو را به اتمام برسانید.
شارژ حساب تریدینگ ویو خارج از سایت
همان‌طور که در بخش‌های پیش اشاره کردیم شما می‌توانید به‌راحتی و در محیط سایت تریدینگ ویو اقدام به ارتقای حساب کاربری خود کنید؛ با این حال امکان تهیه حساب در این پلتفرم خارج از وبسایت و از طریق سایت‌های واسط برای کاربران وجود دارد.
همچنین برخی افرادی که حساب خود را شارژ می‌کنند ممکن است با استفاده از طرح شارژ با یک ماه رایگان، امکان استفاده از یک ماه رایگان را به دیگران دهند و به این ترتیب مبلغی را از آن‌ها دریافت کنند. پلتفرم ایرانی‌کارت به آدرس www.iranicard.ir یکی از مشهورترین صرافی‌های ایرانی است که امکان خرید حساب‌های مختلف تریدینگ ویو نیز در آن تعبیه شده است.
سخن پایانی
تریدینگ ویو یکی از بهترین و کاربردی‌ترین پلتفرم‌ها برای تریدرهای فعال در بازارهای مالی است که تحلیلگران با کمک ابزار فوق‌العاده کاربردی در این پلتفرم می‌توانند تحلیل بسیار دقیقی انجام دهند و به سود برسند. اگر تحلیلگر حرفه‌ای باشید ممکن است به برخی امکانات این پلتفرم نیاز داشته باشید که به‌صورت رایگان ارائه نمی‌شوند.
در چنین شرایطی بسیاری از افراد و به‌خصوص تریدرهایی که حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنند، اقدام به شارژ حساب تریدینگ ویو می‌کنند تا بتوانند از امکانات بیشتری در این پلتفرم جامع استفاده کنند. تحلیلگران مختلف با توجه به سطح دانش و البته نیاز به ابزارها و قابلیت‌های مختلف در این پلتفرم ممکن است یکی از سطوح کاربری را انتخاب کرده و فعال کنند.
البته ناگفته نماند سطح کاربری پایه (Basic) نیز به اندازه کافی امکانات کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ با این حال افرادی که بخواهند تجربه حرفه‌ای‌تری داشته باشند می‌توانند اقدام به شارژ حساب تریدینگ ویو کنند. ما سعی کردیم در این مقاله انواع حساب تریدینگ ویو را معرفی کنیم و نحوه شارژ آن‌ها را برای شما شرح دهیم.
پرسش‌های متداول

آیا استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است؟

برخی از متداول‌ترین خدمات این پلتفرم به‌صورت رایگان قابل استفاده هستند، اما اگر تحلیلگری قصد تحلیل حرفه‌ای داشته باشد احتمالاً به ارتقای حساب خود از حالت Basic و شارژ حساب تریدینگ ویو نیاز پیدا خواهد کرد.

انواع حساب‌های کاربری در تریدینگ ویو کدام هستند؟

تحلیلگران در این پلتفرم ممکن است در سطح کاربری Basic باشند که استفاده از خدمات ارائه‌شده در این سطح رایگان است. دیگر سطوح کاربری به‌ترتیب Pro، Pro+ و Premium و Professional Premium هستند که امکانات بیشتری را در اختیار تحلیلگر قرار می‌دهند.

آیا امکان شارژ حساب تریدینگ ویو به‌وسیله ارزهای دیجیتال وجود دارد؟

بله، کاربران می‌توانند پرداخت خود را به‌کمک ارزهای دیجیتال انجام دهند که برای ساکنان ایران ساده‌ترین روش است.

محدودیت‌های حساب پایه (Basic) چه هستند؟

برخی محدودیت‌های حساب Basic شامل عدم امکان اعمال بیش از 3 اندیکاتور روی نمودار قیمتی، نمایش ندادن چند نمودار قیمتی در صفحه و عدم امکان استفاده از قابلیت بک‌تست برای تایم‌فریم‌های زیر یک‌روزه هستند.

پرداخت‌ها برای شارژ حساب تریدینگ ویو به چه صورت‌هایی انجام می‌شود؟

تحلیلگران می‌توانند در زمان شارژ حساب تریدینگ ویو پرداخت ماهانه یا سالانه را انتخاب کنند. البته توصیه می‌شود در صورتی که قصد استفاده از خدمات این پلتفرم را برای یک سال دارید حتماً پرداخت سالانه را انتخاب کنید؛ چراکه پرداخت شما در این صورت هزینه کمتری خواهد داشت.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۴۳ رای)

۴.۵

ترتیبی که برای خواندن مقالات آموزش تریدینگ ویو به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *