آموزش واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی بینگ ایکس یکی از برترین و محبوب‌ترین صرافی‌های رمز ارز خارجی موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. این صرافی فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرده و با ارائه امکانات متنوع و جذاب توانسته است به‌سرعت در میان معامله‌گران بازار جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. از آنجا که این صرافی محدودیتی برای کاربران ایرانی اعمال نکرده است، معامله‌گران مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت در آن ثبت نام و فعالیت کنند. واریز و برداشت رمز ارز یا ارز فیات به حساب کاربری صرافی از اصلی‌ترین فعالیت‌هایی است که یک معامله‌گر بارها به انجام آن نیاز پیدا می‌کند.
نحوه واریز و برداشت در صرافی بینگ ایکس
برای استفاده از امکانات این صرافی و خرید و فروش در این پلتفرم ابتدا مراحل ثبت نام صرافی بینگ ایکس را طی کرده و سپس حساب کاربری خود را شارژ کنید. این صرافی علاوه بر واریز ارزهای دیجیتال، از واریز برخی ارزهای فیات مانند یورو و دلار نیز پشتیبانی می‌کند.
اگر امکان انتقال ارزهای فیات را داشته باشید می‌توانید با اتصال حساب بانکی به صرافی، کیف پول بینگ ایکس خود را شارژ کنید و در این صرافی وارد معامله شوید. در غیر این صورت باید از طریق کیف پول دیجیتالی، مقداری استیبل کوین یا رمز ارز به کیف پول بینگ ایکس انتقال دهید.
آموزش واریز رمز ارز به صرافی بینگ ایکس
برای شروع واریز رمز ارز به این صرافی، ابتدا وارد سایت رسمی صرافی و سپس از طریق بخش log in و وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به پنل کاربری خود، از طریق منوی موجود در بالای صفحه روی تب deposit کلیک کنید.

پس از انتخاب این گزینه به صفحه‌ای مانند تصویر زیر هدایت می‌شوید.

این صفحه از 5 بخش مختلف تشکیل شده است.
در هر یک از این بخش‌ها مانند مراحل زیر اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید.

بخش coin: در این قسمت لازم است از طریق لیست موجود، رمز ارزی که قصد انتقال آن به کیف پول بینگ ایکس را دارید، انتخاب کنید.
بخش Network: در این قسمت باید شبکه واریز را مشخص کنید. در انتخاب این بخش توجه داشته باشید که شبکه واریز و برداشت رمز ارز باید مشابه باشد.
بخش QR Code آدرس صفحه: در این قسمت از صفحه واریز، آدرس کیف پول بینگ ایکس به‌صورت بارکد نمایش داده شده است.
آدرس کیف پول به‌صورت کد: در زیر این بارکد نیز آدرس کیف پول به‌صورت کد آورده شده است. شما می‌توانید از طریق کیف پول دیجیتالی خود این بارکد را اسکن کرده یا تنها آدرس را به‌صورت دستی کپی کنید.
بخش جفت ارزها/ Trade USDT Contract: درنهایت مانند تصویر بالا، در بخش 5 موجود در سمت راست صفحه، لیستی از جفت ارزهایی که می‌توانید از طریق کوین واریز شده معامله کنید، آورده شده است.

نکات مهم واریز در صرافی بینگ ایکس
اکنون که با صفحه واریز و بخش‌های مختلف آن در این صرافی آشنا شدیم، لازم است برای جلوگیری از بروز هرگونه خطا نکاتی را در نظر داشته باشیم که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

در صرافی بینگ ایکس نیز درست مانند سایر صرافی‌های دیجیتالی میزان حداقلی برای واریز کوین در نظر گرفته شده است. اگر کمتر از میزان اعلام‌شده واریز انجام شود، دارایی واریزشده از بین خواهد رفت.
محدودیت واریزی برای واریز USDT به این صرافی برابر با 100 دلار است.
واریز و برداشت در این صرافی به‌کمک بلوک‌هایی اعتبارسنجی و درنهایت تأیید می‌شوند. پس از تأیید مراحل واریز، پیامی به تلفن یا ایمیل شما ارسال و وضعیت انتقال کوین اعلام می‌شود.
هنگام واریز رمز ارز به صرافی بینگ ایکس کارمزدی از شما کسر نخواهد شد.

آموزش برداشت رمز ارز از صرافی بینگ ایکس
از آنجا که کیف پول‌های صرافی‌های دیجیتالی هدف اصلی هکرها هستند، بهتر است حجم اصلی دارایی‌های خود را به یک کیف پول امن انتقال دهید. برای این کار ابتدا از طریق سایت رسمی صرافی به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس مانند تصویر زیر، از طریق منوی موجود در بالای صفحه به گزینه withdraw بروید.

با انتخاب این گزینه، به صفحه‌ای مشابه تصویر زیر هدایت می‌شوید.

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، این صفحه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.
هریک از این بخش‌ها را با وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده پر کنید.

بخش coin: با کلیک روی این بخش، لیستی از رمز ارزهای قابل برداشت آورده شده است. از این طریق رمز ارزی که قصد برداشت آن را دارید، انتخاب کنید.
بخش Network: در این قسمت باید شبکه برداشت را مشخص کنید. توجه داشته باشید هنگام انتخاب این بخش باید شبکه واریز و برداشت یکسان باشد.
بخش Address: در این قسمت، آدرس کیف پولی که می‌خواهید دارایی را به آن انتقال دهید وارد کنید.
بخش withdrawal QTY: در این قسمت میزان رمز ارزی که قصد برداشت آن را دارید، وارد کنید.
بخش Fee: در گوشه پایین سمت راست صفحه، مقدار کارمزدی که هنگام برداشت رمز ارز از حساب شما کسر می‌شود، نمایش داده شده است.
تأیید نهایی: در پایان با کلیک روی گزینه submit مراحل برداشت کوین را تکمیل خواهید کرد.

در بخش Remarks می‌توانید درصورت تمایل، توضیحاتی را وارد کنید. این بخش مربوط به برخی ارزهای دیجیتال است.

نکات مهم برداشت رمز ارز از صرافی بینگ ایکس
همان‌طور که گفته شد انجام مراحل احراز هویت در این صرافی ضروری نیست؛ با این حال کاربرانی که احراز هویت را انجام نداده باشند با محدودیت‌های 24 ساعته در میزان برداشت دارایی مواجه خواهند شد؛ درنتیجه برای آنکه هنگام برداشت وجه از حساب بینگ ایکس مشکلی نداشته باشید باید به نکات این چنینی توجه کنید.

در طول 24 ساعت، تا سقف 50 هزار دلار امکان برداشت وجود دارد.
پس از آنکه کوین مورد نظر را در صفحه برداشت انتخاب کردید، حداقل میزان قابل برداشت نیز به شما نمایش داده می‌شود.
هنگام برداشت کوین، به صحت آدرس والت مقصد توجه داشته باشید.
لازم است آدرس والت مقصد با رمز ارزی که قصد انتقال آن را دارید، یکسان باشد.
پس از انجام مراحل بالا، تکمیل و تأیید مراحل برداشت رمز ارز حدود 12 دقیقه طول می‌کشد.
میزان کارمزد برداشت با توجه به کوین و شبکه انتخابی شما متغیر خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید

(۱۵۹ رای)

۴.۴

ترتیبی که برای خواندن مقالات صرافی BingX به شما پیشنهاد میکنیم:

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *