قرعه کشی انلاین گوگل، قرعه کشی آنلاین اینستاگرام و اسامی

فوریه 22, 2024


4.23k بازدید

قرعه کشی انلاین گوگل و انتخاب برنده با تولید اعداد تصادفی رندوم و استفاده از گردونه قرعه کشی انلاین هیجان مسابقه را چندین برابر می کند در این مقاله از سایت سئو تگ نحوه قرعه کشی با گوگل را توضیح داده ایم. برای استفاده از این قابلیت گوگل کلمه spinner را در گوگل جستجو کنید و با کمک این ابزار گوگل قرعه کشی آنلاین را انجام دهید با این روش می توان قرعه کشی را حداکثر بین 20 نفر انجام داد.

سایت قرعه کشی آنلاین رایگان

قرعه‌کشی آنلاین یک روش جالب برای انتخاب تصادفی برنده‌ها یا مشارکت‌کنندگان در مسابقات، مسابقات اینستاگرامی، قرعه‌کشی‌های دانشجویی، یا حتی تاس‌های انلاین است. در ادامه، من به شما چندین راه برای انجام قرعه‌کشی آنلاین را معرفی می‌کنم:

قرعه‌کشی آنلاین با اعداد و اسامی:

وارد سایت قرعه‌کشی آنلاین رایگان شوید.
لیست اسامی یا اعداد مورد نظر را وارد کنید.
دکمه “قرعه‌کشی” را بزنید تا برنده‌ها به صورت تصادفی انتخاب شوند.
در نهایت، نتایج قرعه‌کشی را در استوری یا پست‌های اجتماعی خود اعلام کنید.

قرعه‌کشی با گردونه (Spinner):

در گوگل، کلمه “spinner” را جستجو کنید.
از ابزار گردونه قرعه‌کشی آنلاین استفاده کنید.
با کلیک روی گردونه، یکی از نام‌ها یا اعداد موجود در لیست به صورت تصادفی انتخاب می‌شود.

قرعه کشی انلاین گوگل

استفاده از نرم‌افزارهای قرعه‌کشی:

نرم‌افزارهایی مانند “نرم‌افزار قرعه‌ کشی مارکتینگ 98” یا “تولید اعداد تصادفی آنلاین” را می‌توانید استفاده کنید.
این نرم‌افزارها امکاناتی مانند قرعه‌کشی با اعداد و اسامی، محاسبه شانس پیروزی بر اساس امتیازها، و وارد کردن لیست‌ها از فایل‌های اکسل یا متنی را دارا هستند.
با این روش‌ها، می‌توانید قرعه‌کشی‌های مختلف را انجام داده و برنده‌ها را تعیین کنید. موفق باشید!

قرعه کشی آنلاین اینستاگرام

اگر شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید و کسب و کار خود را در آن تبلیغ و معرفی می کنید حتما در زمان های خاصی برای پیج خود یک مسابقه برگزار می کنید و به کاربر برنده جوایزی اهدا می کنید، خب برای انجام قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی خود نیاز به یک برنامه قرعه کشی آنلاین اینستاگرام دارید در این مقاله بهترین سایت قرعه کشی اینستاگرام را معرفی می کنیم.

1.سایت قرعه کشی marketing98

یکی از بهترین سایت های ایرانی برای قرعه کشی آنلاین اینستاگرام وب سایت مارکتینگ 98 می باشد می توانید در این سایت بین کامنت ها، لایک ها، فالوورها رایگان قرعه کشی را انجام داد. همچین می توانید دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل را انجام داده و آنالیز پیج اینستاگرام خود را به راحتی انجام دهید.

سایت قرعه کشی marketing98

یک سایت بسیار ساده جهت قرعه کشی مسابقات اینستاگرامی.بعد از وارد شدن در این سایت باید لینک پست مربوط به مسابقه را در آن وارد کنید و سپس تعدا برندگان را مشخص کرده و قرعه کشی را انجام دهید. برای استفاده از این سایت نیاز به وارد کردن اطلاعات کاربری پیج اینستاگرام خود ندارید

سایت wask

4.سایت gleam

برای استفاده از قابلیت های این سایت کافیست ابتدا در آن ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام همانند سایت های دیگر لینک پست مربوطه و تعداد برندگان و نیز می توانید تعداد منشن ها و یا شانس شرکت را هم مشخص کنید و در ادامه قرعه کشی خود را انجام دهید.فقط به این نکته توجه داشته باشید که این سایت تا حداکثر 100 کامنت را به صورت رایگان قرعه کشی کنید

5. سایت Comment picker

بدترین روش قرعه کشی اینستاگرام این است که از سایت Comment picker استفاده کنید. برای استفاده از این سایت باید اکانت بیزنس اینستاگرام داشته باشید و اکانت شما به فیسبوک وصل باشد. به پایین صفحه بروید. روی Log in with Facebook بزنید. سپس اطلاعات را در صفحه باز شده وارد کنید. تیک مجوزهای Access profile and posts from the Instagram account connected to your Page و Read content posted on the Page را بزنید تا امکان دسترسی سایت به اطلاعات فراهم شود.

قرعه کشی اینستاگرام

نظرات و پیشنهادات شما در مورد قرعه کشی؟

در این مطلب از سایت سئو تگ نحوه انجام قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام را آموزش دادیم. شما از کدام سایت برای انجام این کار استفاده کردید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *