قیمت عرضه دائم دام به ۱۸۵ هزار تومان رسید – خبر روز

به گزارش خبر روز، صبح امروز بازدیدی از یکی از جایگاه های عرضه دائم زنده در منطقه 5 با حضور حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران، لطف الله فروزنده؛ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، ایوب فصاحت؛ مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران انجام شد.
حسین نظری در حاشیه بازدید از مرکز عرضه بهداشتی دام در منطقه پنج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 17 نقطه از طرف شهردای تدارک دیده شده که سه نقطه ثابت و 14 نقطه نیز موقت بوده است.
به نقل از تسنیم، وی تصریح کرد: در بازدیدی که داشتیم شاهد این بودیم که غرفه‌بندی مناسبی با حضور دامپزشکان انجام شده است.

نظری تاکید کرد: استقبال مردم از روز گذشته آغاز شد و در بازدید دیروز دیدیم که مردم در صف‌ خرید حاضر بودند و امروز نیز استقبال خوبی صورت گرفت.
وی اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده 185 هزار تومان است و عرضه بالاتر از این قیمت تخلف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تا دیروز نگرانی داشتیم که تعداد غرفه‌ها و میزان عرضه دام کافی نباشد، اما در بازدیدهایی که داشتیم نگرانی‌ها برطرف شد و خوشبختانه روند خوبی را در تامین و عرضه شاهد بودیم.
]]>قیمت جدید دام
ایوب فصاحت ؛مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار نیز در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت دام گفت: قیمت در جایگا‌ه‌های ثابت 179 هزار تومان‌ بود اما در جلسه‌ای که با وزارت جهاد کشاورزی داشتیم، معاونت بازرگانی این وزارت‌خانه پیشنهاد 185 هزار تومان را دادند و گفتند تامین برای ما اهمیت بیشتری دارد.
وی تصریح کرد: از 24 هزار راس دام، 9 هزار راس دام از سوی وزارت کشاورزی، سه هزار راس دام از سوی سازمان میادین و 10 هزار راس دام نیز توسط امور عشایر استان تامین شده است.
فصاحت، قیمت هر کیلوگرم دام زنده در سال قبل را 85 هزار تومان عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی این بود که با توجه به کاهش قدرت خرید و افزایش دو برابری قیمت، استقبال کمتری را شاهد باشیم و 12 هزار راس دام بیشتر به فروش نرسد اما استقبال خوبی صورت گرفت.
در حالی امروز قیمت هر کیلو دائم زنده 185 هزار تومان اعلام شده است که پیشتر از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران قیمت هر کیلو دائم زنده 179 هزار تومان در روز عید قربان اعلام شده بود.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *