محصولات جدید ایران خودرو کدام‌اند؟ – خبر روز

به گزارش خبر روز، ایران‌ خودرو در سال جاری از سه محصول جدید خود رونمایی کرد. این شرکت خودرو سازی قرار است محصولات جدید خود را در سال آینده به تولید انبوه برساند.
اسامی خودروهای جدید ایران‌ خودرو چیست؟
ری را
ایکو ری را، کراس اوور روی پلتفرم اختصاصی ایران خودرو است که ایران‌خودرو در سال جاری از آن رونمایی کرد.به گفته مدیرعامل این شرکا خودروسازی، این خودرو اولین کراس اوور ملی است و تا اوایل تابستان سال ۱۴۰۲ به بازار خودروهای ایرانی اضافه می‌شود.

TF21
خودرو Tf21 محصول جدید شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو است که مهرماه سال جاری از آن رونمایی شد.این خودرو که قرار است به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ به بازار ایران بیاید، سال آینده به تولید انبوه می‌رسد.با توجه به اینکه این خودرو را به‌عنوان جانشین پژو ۲۰۷ معرفی کرده اند، پیش‌بینی می‌شود در بازه قیمت همان خودرو به بازار عرضه شود.عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگ با خبر روز در رابطه با قیمت احتمالی این خودرو گفت: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان به بازار برسد.
برای مطالعه بیشتر خبر قیمت احتمالی TF21/ محصول جدید ایران‌خودرو چه مشخصات فنی دارد؟ را بخوانید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *