برنامه مسابقه پانتولیگ گلراز + نحوه ثبت نام و زمان پخش

برنامه مسابقه پانتولیگ با حضور گروه‌های بازی پانتومیم با اجرای محمدرضا گلزار از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

راهنمای مقاله

برنامه پانتولیگ

پانتولیگ” برنامه‌ای در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی است این مسابقه با محوریت بازی پانتومیم و اجرای مراحل و چالش های جذاب توسط شرکت کنندگان در حال تولید است. پانتولیگ با یک قالب متفاوت و سرگرم کننده مسابقه ای را بر پایه بازی پانتومیم به نمایش می‌گذارد و در آن دو گروه چهار نفره با هم پانتومیم بازی خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : مسابقه اینستاگرامی برای افزایش فالوور

مسابقه پانتومیم گلزار

اگر از علاقمندان به مسابقه پانتومیم گلزار هستید می‌توانید با ثبت نام در روبیکا بعنوان شرکت کننده در این مسابقه حضور داشته باشید. درصورتی که منتظر پخش این برنامه هستید تا آن را تماشا کنید باید تا اعلام بعدی شبکه سه سیما منتظر بمانیم تا روز و ساعت پخش مسابقه پانتولیگ را اعلام کنند.

ثبت نام پانتولیگ

نحوه شرکت در مسابقه پانتولیگ گلزار به این شکل است که بعد از ورود به لینک مسابقه در روبیکا مراحل ثبت نام را انجام میدهید در کانال پانتو لیگ مشخص میکنید که میخواهید شرکت کننده باشید یا تماشاگر.

https://go.rubika.ir/regpantoleague

پیشنهاد ویژه: خرید فالوور روبیکا

مسابقه پانتولیگ

زمان پخش مسابقه پانتولیگ

در جواب پاسخ به این سوال که “مسابقه پانتولیگ کی پخش میشود؟” این برنامه قرار است در زمستان 1402 از شبکه سوم سیما منتشر شود. باید دید که چه زمانی ضبط برنامه به پایان می‌رسد و زمان شروع برنامه بصورت رسمی اعلام می‌شود.

مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار

اجرای مسابقه پانتولیگ توسط محمدرضا گلزار پس از «برنده باش» و «هفت خان» در حوزه اطلاعات عمومی، با محوریت بازی پانتومیم، یک مسابقه سرگرم‌کننده خواهد بود که به نظر می‌رسد جنس متفاوتی از اجرا را می‌طلبد و شاید چالشی جدید برای این بازیگر محسوب شود.

نحوه شرکت در مسابقه پانتولیگ

برای شرکت در مسابقه مسابقه پانتولینگ به عنوان تماشاچی کافیه نام و نام خانوادگی خود را به همراه موبایل به شماره زیر پیامک کنید.

نحوه شرکت در مسابقه پانتولیگ

برنامه پانتولیگ چند قسمت دارد؟

قرار است این برنامه در ۹۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش شود.

محمدرضا گلزار و بازگشت به تلویزیون

بازگشت محمدرضا گلزار به آنتن شبکه سه را شاید بتوان پیش فرضی برای بازگشت فرد دیگری که نامش در کنار او چندی قبل دیده شد هم به حساب آورد و منتظر اعلام خبر بازگشت رضا رشیدپور هم بود.

در مقطعی (تابستان امسال) اعلام شد گلزار و رشیدپور قرار است به تلویزیون بازگردند اما از سوی برخی فعالان وقت آنتن، این رویکرد با انتقاد همراه شد که در نهایت اجرایی کردن آن را به تعویق انداخت.

محمدرضا گلزار

رشیدپور در همان زمان به این ماجرا واکنش نشان داد و از اجرای مسابقه «سیم آخر» انصراف داد و تصمیم گرفت در زمان مناسب‌تری به تلویزیون بیاید، اما گلزار واکنشی به انتقادها نداشت تا حالا که اجرای مسابقه «پانتولیگ» توسط او رسما از سوی صداوسیما اعلام شده است.

مسابقه برنده باش

نام محمدرضا گلزار آذر ماه امسال هم به دلیل انتصاب به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پَدل مطرح شده بود. او پیشتر در سال ۹۷، اولین حضورش در قاب تلویزیون را با اجرای مسابقه «برنده باش» تجربه کرد؛ هرچند تعطیلی ناگهانی این مسابقه و خروج از جدول پخش به دلیل شائبه‌های مطرح شده، پایان خوشایندی را برای آن رقم نزد.

پیشنهاد ویژه : برنامه قرعه کشی اینستاگرام

مسابقه هفت خان

پس از تعطیلی برنامه شبکه سه، گلزار سراغ اجرای مسابقه «هفت خان» در شبکه نمایش خانگی رفت که شباهت‌های زیادی به «برنده باش» داشت اما «هفت خان» به مسابقه‌ای پربیننده تبدیل نشد.

نظرات و پیشنهادات شما

نظر شما در مورد مسابقه پانتولیگ محمدرضا گلزار چیست ؟ آیا تمایل به شرکت در مسابقه هستید و به نظرتان مثل مسابقه برنده باش پرطرفدار خواهد بود نظر خود را با ما و دیگران کاربران به اشتراک بزارید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خبر روز

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *